Новини

Американська мрія: чому не варто купувати вживані машини із США

Зміцнення національної валюти та зупинка офіційних поставок нових автомобілів широко відчинили двері для різних машин. І незважаючи на гучні крики про санкції, найширший і могутній потік пішов саме зі Штатів. Гарно, потужно, недорого. Що ще потрібно? Але чи все так «солодко» з американською «беушкою»?

«Форди» та «Доджі», «Кадилаки» та «Лінкольни», «Шеві», «Джипи» та інші «Крайслери». «Тесла» зрештою! Американський автопром багатий, могутній і привабливий, причому буквально кожен здатний знайти собі автомобіль за коштами та смаками. А зі зміцненням рубля до «вічно зеленого» перспективи стати володарем розкішного «амера» зросли: за ціною нової «Вісти» можна взяти «злегка» уживаний Challenger чи Charger. Ну які тут можуть бути питання? Однак вони є й дуже суттєві.

Американські машини в більшості випадків потрапляють в Україну, м’яко кажучи, не новими. Є, звичайно, прецеденти, коли на замовлення везуть “у пакетах”, але левова частка – це “вторинка”. І тут потрібно прийняти і для себе зрозуміти наступну особливість «штатівської» експлуатації: більшість «легковиків» купується в кредит, виїжджається «до дірок», а потім здається в Trade In при покупці нової.

Обслуговуванням та залицянням ніхто особливо не займається — олію в кращому разі змінюють. Просто тому, що це безглуздо: весь термін служби автомобіля ним фактично володіє банк. То навіщо вкладатись у чуже?

«Траки» — великі американські пікапи — купуються надовго, а ось різний ширвжиток, на кшталт седанів, хетчбеків та універсалів — це рішення на кілька років. А потім вони відбувають підкорювати інші континенти. У тому числі наш, де їх доводиться стоїчно приводити до тями.

Другий важливий аргумент – запчастини. Машини для американського ринку найчастіше відрізняються від моделей для європейського, які постачалися і до нас. Простіше кажучи, фільтри та колодки, найімовірніше, знайдуться, а ось будь-яку іншу деталь доведеться пошукати: прокладки, сальники, підшипники та інше — теж розхідники, але їх треба буде замовляти та чекати. Часом – місяцями. Що вже говорити про вузли та агрегати, які з високою часткою ймовірності доведеться виглядати за розбірками?

Третій пункт — «ДТП». Більшість американських машин, що продаються в Україні, — «битки». Їх купують на аукціонах страхових компаній, після чого привозять в порти Литви або Польщі та до нас, де вже на місці ремонтують. Звичайно, намагаючись гранично заощадити на відновленні. Так з’являються різні «обманки», китайські запчастини, датчики, що глючають, барахлячі клапани і багато іншого, з чим належить розбиратися вже новому власнику. «Засідку» необхідно буде локалізувати, знайти, потім — поміняти. Це час і чималі гроші, без вкладення яких машина найчастіше стає нерухомістю. І ось у цей момент виникає просте питання: а чи варто воно того?

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

BMW X7 2026 року в стилі Neue Klasse помічено на тестах

BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…

13.12.2025

ТОП-5 кросоверів, якими водії користуються довше за Toyota RAV4

Сьогодні Toyota RAV4 є найпопулярнішим кросовером у світі, і в Україні ця модель теж користується…

13.12.2025

Штраф за відсутність документів: що потрібно знати водіям

Навіть уважні та дисципліновані водії можуть отримати штраф під час першої зупинки поліцією, і часто…

13.12.2025

Названо найкращі кросовери 2025 року для покупки за доступною ціною

Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…

13.12.2025

Ford показав пікап, створений для важкого бездоріжжя та зимових умов (ФОТО)

Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…

13.12.2025

Skoda пояснила переваги та недоліки різних трансмісій

У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, "роботи" з подвійним зчепленням і класичні автомати ще…

13.12.2025