Новини

Американська мрія: чому не варто купувати вживані машини із США

Зміцнення національної валюти та зупинка офіційних поставок нових автомобілів широко відчинили двері для різних машин. І незважаючи на гучні крики про санкції, найширший і могутній потік пішов саме зі Штатів. Гарно, потужно, недорого. Що ще потрібно? Але чи все так «солодко» з американською «беушкою»?

«Форди» та «Доджі», «Кадилаки» та «Лінкольни», «Шеві», «Джипи» та інші «Крайслери». «Тесла» зрештою! Американський автопром багатий, могутній і привабливий, причому буквально кожен здатний знайти собі автомобіль за коштами та смаками. А зі зміцненням рубля до «вічно зеленого» перспективи стати володарем розкішного «амера» зросли: за ціною нової «Вісти» можна взяти «злегка» уживаний Challenger чи Charger. Ну які тут можуть бути питання? Однак вони є й дуже суттєві.

Американські машини в більшості випадків потрапляють в Україну, м’яко кажучи, не новими. Є, звичайно, прецеденти, коли на замовлення везуть “у пакетах”, але левова частка – це “вторинка”. І тут потрібно прийняти і для себе зрозуміти наступну особливість «штатівської» експлуатації: більшість «легковиків» купується в кредит, виїжджається «до дірок», а потім здається в Trade In при покупці нової.

Обслуговуванням та залицянням ніхто особливо не займається — олію в кращому разі змінюють. Просто тому, що це безглуздо: весь термін служби автомобіля ним фактично володіє банк. То навіщо вкладатись у чуже?

«Траки» — великі американські пікапи — купуються надовго, а ось різний ширвжиток, на кшталт седанів, хетчбеків та універсалів — це рішення на кілька років. А потім вони відбувають підкорювати інші континенти. У тому числі наш, де їх доводиться стоїчно приводити до тями.

Другий важливий аргумент – запчастини. Машини для американського ринку найчастіше відрізняються від моделей для європейського, які постачалися і до нас. Простіше кажучи, фільтри та колодки, найімовірніше, знайдуться, а ось будь-яку іншу деталь доведеться пошукати: прокладки, сальники, підшипники та інше — теж розхідники, але їх треба буде замовляти та чекати. Часом – місяцями. Що вже говорити про вузли та агрегати, які з високою часткою ймовірності доведеться виглядати за розбірками?

Третій пункт — «ДТП». Більшість американських машин, що продаються в Україні, — «битки». Їх купують на аукціонах страхових компаній, після чого привозять в порти Литви або Польщі та до нас, де вже на місці ремонтують. Звичайно, намагаючись гранично заощадити на відновленні. Так з’являються різні «обманки», китайські запчастини, датчики, що глючають, барахлячі клапани і багато іншого, з чим належить розбиратися вже новому власнику. «Засідку» необхідно буде локалізувати, знайти, потім — поміняти. Це час і чималі гроші, без вкладення яких машина найчастіше стає нерухомістю. І ось у цей момент виникає просте питання: а чи варто воно того?

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Jeep анонсувала електричний позашляховик Recon із запасом ходу 400 км

Jeep офіційно підтвердила випуск електричного позашляховика Recon, який надійде у виробництво на початку 2026 року.…

22.11.2025

Як правильно користуватися аварійкою і коли це незаконно

Аварійка - це офіційний попереджувальний сигнал, який використовують лише у небезпечних ситуаціях. Частою помилкою є…

22.11.2025

Нові світлофори з червоним хрестом: пояснюємо, що означає цей сигнал

У Києві почали тестувати новий світлофорний сигнал "Грецький хрест", який має підвищити безпеку та полегшити…

22.11.2025

У Китаї представлений Audi E5 Sportback Special Performance quattro (ФОТО)

На автосалоні в Гуанчжоу представили Audi E5 Sportback Special Performance quattro - нову версію електричного…

22.11.2025

У Китаї представили оновлений Volkswagen Tayron L PHEV 2026

На автосалоні в Гуанчжоу FAW-Volkswagen представив оновлений кросовер Volkswagen Tayron L PHEV 2026, що надійде…

22.11.2025

Найменш надійні Audi в Україні: які моделі варто уникати на вторинному ринку

Audi завжди асоціювалася з престижем, проте навіть у німецького бренду траплялися невдалі рішення, які давалися…

22.11.2025