Європейська комісія запропонувала прийняти новий стандарт Євро-7 для легкових та легких комерційних автомобілів, щоб зменшити обсяг викидів і тим самим покращити якість повітря у регіоні. Тепер європейський парламент і Рада країн ЄС мають розглянути пропозицію Єврокомісії.
Як зазначається, ухвалення стандарту «Євро-7» дозволить до 2035 року скоротити викид NOx (оксидів азоту) від автомобілів та фургонів на 35% порівняно з «Євро-6» та на 56% порівняно з «Євро-6» від автобусів та вантажівок. Водночас викиди частинок із вихлопної труби легкових та легких комерційних авто мають зменшитися на 13%, а від автобусів та вантажівок – на 39%.
Стандарт «Євро-7» включатиме вимоги, пов’язані з шинами і акумуляторами, а значить, поширюватиметься не лише на авто з ДВЗ, але і на електромобілі, що набирають популярність в Європі.
Очікується, що перехід на Євро-7 призведе до збільшення вартості автомобілів. Так, легковики можуть подорожчати на 90-150 євро, а автобуси та вантажівки можуть додати в ціні приблизно 2600 євро.
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Leave a Comment