Європейська комісія запропонувала прийняти новий стандарт Євро-7 для легкових та легких комерційних автомобілів, щоб зменшити обсяг викидів і тим самим покращити якість повітря у регіоні. Тепер європейський парламент і Рада країн ЄС мають розглянути пропозицію Єврокомісії.
Як зазначається, ухвалення стандарту «Євро-7» дозволить до 2035 року скоротити викид NOx (оксидів азоту) від автомобілів та фургонів на 35% порівняно з «Євро-6» та на 56% порівняно з «Євро-6» від автобусів та вантажівок. Водночас викиди частинок із вихлопної труби легкових та легких комерційних авто мають зменшитися на 13%, а від автобусів та вантажівок – на 39%.
Стандарт «Євро-7» включатиме вимоги, пов’язані з шинами і акумуляторами, а значить, поширюватиметься не лише на авто з ДВЗ, але і на електромобілі, що набирають популярність в Європі.
Очікується, що перехід на Євро-7 призведе до збільшення вартості автомобілів. Так, легковики можуть подорожчати на 90-150 євро, а автобуси та вантажівки можуть додати в ціні приблизно 2600 євро.
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…
В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…
Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…
Leave a Comment