Європейська комісія запропонувала прийняти новий стандарт Євро-7 для легкових та легких комерційних автомобілів, щоб зменшити обсяг викидів і тим самим покращити якість повітря у регіоні. Тепер європейський парламент і Рада країн ЄС мають розглянути пропозицію Єврокомісії.
Як зазначається, ухвалення стандарту «Євро-7» дозволить до 2035 року скоротити викид NOx (оксидів азоту) від автомобілів та фургонів на 35% порівняно з «Євро-6» та на 56% порівняно з «Євро-6» від автобусів та вантажівок. Водночас викиди частинок із вихлопної труби легкових та легких комерційних авто мають зменшитися на 13%, а від автобусів та вантажівок – на 39%.
Стандарт «Євро-7» включатиме вимоги, пов’язані з шинами і акумуляторами, а значить, поширюватиметься не лише на авто з ДВЗ, але і на електромобілі, що набирають популярність в Європі.
Очікується, що перехід на Євро-7 призведе до збільшення вартості автомобілів. Так, легковики можуть подорожчати на 90-150 євро, а автобуси та вантажівки можуть додати в ціні приблизно 2600 євро.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment