У Парижі проходить міжнародний автосалон, в рамках якого свої новинки представили китайські компанії BYD, Ora та Wey, що належать Great Wall, поки що маловідомі Leap Motor і Seres. І це не просто демонстрація своїх можливостей, це новинки, які можуть стати альтернативою електрокарам європейських брендів. І останні вже побоюються “китайців”.
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що китайські автомобілі, що продаються в Європі, повинні оподатковуватись такими ж податками, як європейські автомобілі, що поставляються до Китаю. При ввезенні машин до ЄС китайські компанії сплачують 10-відсоткове мито, тоді як європейські, експортуючи свою продукцію до Піднебесної, оподатковуються від 15 до 25%.
Однак для підвищення тарифів, каже Таварес, потрібна консолідація більшості учасників ринку. Але навіть це може виявитися не зовсім ефективною політикою, оскільки, на думку топ-менеджера, китайці можуть розпочати бізнес у Європі собі на збиток, щоб зайняти вигідні позиції, а потім уже посилити експансію.
По-друге, один із найсильніших промислових центрів Європи – Німеччина – може не погодитися приєднатися до “союзу порятунку” автомобільної галузі ЄС, оскільки німецькі компанії тісно пов’язані з Китаєм, який виступає не лише постачальником комплектуючих, а й найбільшим ринком.
Третій момент, який може зіграти проти європейців: чуйність китайського споживача, який на санкції відповість бойкотом та перестане купувати машини з-за кордону.
В даний час, згідно з звітом, опублікованим екологічною групою Transport & Environment, на китайські бренди припадає 5% ринку електромобілів у Європі.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment