У Парижі проходить міжнародний автосалон, в рамках якого свої новинки представили китайські компанії BYD, Ora та Wey, що належать Great Wall, поки що маловідомі Leap Motor і Seres. І це не просто демонстрація своїх можливостей, це новинки, які можуть стати альтернативою електрокарам європейських брендів. І останні вже побоюються “китайців”.
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що китайські автомобілі, що продаються в Європі, повинні оподатковуватись такими ж податками, як європейські автомобілі, що поставляються до Китаю. При ввезенні машин до ЄС китайські компанії сплачують 10-відсоткове мито, тоді як європейські, експортуючи свою продукцію до Піднебесної, оподатковуються від 15 до 25%.
Однак для підвищення тарифів, каже Таварес, потрібна консолідація більшості учасників ринку. Але навіть це може виявитися не зовсім ефективною політикою, оскільки, на думку топ-менеджера, китайці можуть розпочати бізнес у Європі собі на збиток, щоб зайняти вигідні позиції, а потім уже посилити експансію.
По-друге, один із найсильніших промислових центрів Європи – Німеччина – може не погодитися приєднатися до “союзу порятунку” автомобільної галузі ЄС, оскільки німецькі компанії тісно пов’язані з Китаєм, який виступає не лише постачальником комплектуючих, а й найбільшим ринком.
Третій момент, який може зіграти проти європейців: чуйність китайського споживача, який на санкції відповість бойкотом та перестане купувати машини з-за кордону.
В даний час, згідно з звітом, опублікованим екологічною групою Transport & Environment, на китайські бренди припадає 5% ринку електромобілів у Європі.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment