Експерти з Британського Королівського Автомобільного Клубу (RAC) розповіли про те, як водії можуть заощадити паливо при поїздках на автомобілі не особливо обмежуючи себе в задоволенні від водіння. Враховуючи нинішню ситуацію з паливом в Україні та можливістю зростання цін на паливо, питання економії є одним із найактуальніших.
Запорука економічної роботи всіх систем та агрегатів автомобіля – їх справний стан. При цьому йдеться не тільки про справну роботу двигуна (чистий впуск, справну систему запалювання та подачі палива). Також потрібно стежити за чистотою повітряного та паливного фільтрів. Загалом варто пам’ятати, що майже будь-яка система автомобіля опосередковано може впливати на збільшення витрати палива.
Надмірно часті та непотрібні прискорення – головна причина підвищеної витрати палива. При цьому варто пам’ятати, що різкі старти з місця, крім витрати палива, також погано позначаються на стані двигуна і коробки передач через різкі й сильні навантаження. Як не дивно, але ідеальним варіантом для міста буде їздити в межах встановленої швидкості. Найоптимальніша витрата для кожного автомобіля буде індивідуальною і її потрібно розраховувати виходячи з даних бортового комп’ютера.
Крім різких прискорень, проблемою при витраті палива також є різке гальмування, адже після нього завжди потрібно прискорюватися. У міському режимі завжди дивіться на кілька світлофорів вперед, а, наприклад, на схилах варто прискорюватися ще на момент спуску, щоб підійматися вгору автомобілю було простіше і менш витратно в плані палива.
Дана функція дійсно допомагає трохи економити паливо під час руху рівною дорогою, а ось на трасах, де є багато спусків та підйомів водіям рекомендують її вимикати та регулювати подачу палива самостійно, що допоможе в результаті отримати менші показники витрати на бортовому комп’ютері.
Йдеться про багажники на даху, кенгурятники, зовнішні запасні колеса тощо. Кожен додатковий елемент зовні на авто збільшує опір повітря, що впливає на витрату палива. Розрахунки організації Energy Saving Foundation свідчать про те, що на швидкості 120 км/год багажник на даху збільшує опір повітря на 39%.
Якщо з кондиціонером осінньо-зимовий період питання відпадає, то з обігрівом також потрібно бути акуратним. Так, при включенні обігріву переднього або заднього скла у автомобіля витрата палива може зрости приблизно на 1 літр, тому в більшості випадків водію достатньо включити лише обдув переднього скла, щоб забезпечити собі і достатню видимість і тепло в салоні.
Якщо ви постійно катаєтесь містом, то з багажника можна викласти половину речей, яка залишилася там ще з дальньої поїздки в інший кінець країни. Також, в ідеалі, переглянути всі речі, які ви возите з собою, адже кожні 100 кілограмів багажу також збільшують витрату приблизно на 1 літр на 100 кілометрів.
Volvo готується до запуску першого електричного седана ES90, який стане флагманом серед п'яти нових моделей…
Раніше багато автовласників масово переходили на газомоторне паливо, щоб заощаджувати гроші. Однак зараз багато хто…
Незважаючи на те, що Outback був скасований у рідній для себе Японії, машина збережеться на…
Ті, хто живе в північній півкулі, завжди з трепетом чекають наближення зими і намагаються підготуватися…
Останніми роками українські автовласники все частіше купують китайські шини, які є вигідною альтернативою продукції від…
Пікапи ніколи не були найпопулярнішими автомобілями на російському ринку, але, проте, такий вид техніки має…
Leave a Comment