Експерти з Британського Королівського Автомобільного Клубу (RAC) розповіли про те, як водії можуть заощадити паливо при поїздках на автомобілі не особливо обмежуючи себе в задоволенні від водіння. Враховуючи нинішню ситуацію з паливом в Україні та можливістю зростання цін на паливо, питання економії є одним із найактуальніших.
Запорука економічної роботи всіх систем та агрегатів автомобіля – їх справний стан. При цьому йдеться не тільки про справну роботу двигуна (чистий впуск, справну систему запалювання та подачі палива). Також потрібно стежити за чистотою повітряного та паливного фільтрів. Загалом варто пам’ятати, що майже будь-яка система автомобіля опосередковано може впливати на збільшення витрати палива.
Надмірно часті та непотрібні прискорення – головна причина підвищеної витрати палива. При цьому варто пам’ятати, що різкі старти з місця, крім витрати палива, також погано позначаються на стані двигуна і коробки передач через різкі й сильні навантаження. Як не дивно, але ідеальним варіантом для міста буде їздити в межах встановленої швидкості. Найоптимальніша витрата для кожного автомобіля буде індивідуальною і її потрібно розраховувати виходячи з даних бортового комп’ютера.
Крім різких прискорень, проблемою при витраті палива також є різке гальмування, адже після нього завжди потрібно прискорюватися. У міському режимі завжди дивіться на кілька світлофорів вперед, а, наприклад, на схилах варто прискорюватися ще на момент спуску, щоб підійматися вгору автомобілю було простіше і менш витратно в плані палива.
Дана функція дійсно допомагає трохи економити паливо під час руху рівною дорогою, а ось на трасах, де є багато спусків та підйомів водіям рекомендують її вимикати та регулювати подачу палива самостійно, що допоможе в результаті отримати менші показники витрати на бортовому комп’ютері.
Йдеться про багажники на даху, кенгурятники, зовнішні запасні колеса тощо. Кожен додатковий елемент зовні на авто збільшує опір повітря, що впливає на витрату палива. Розрахунки організації Energy Saving Foundation свідчать про те, що на швидкості 120 км/год багажник на даху збільшує опір повітря на 39%.
Якщо з кондиціонером осінньо-зимовий період питання відпадає, то з обігрівом також потрібно бути акуратним. Так, при включенні обігріву переднього або заднього скла у автомобіля витрата палива може зрости приблизно на 1 літр, тому в більшості випадків водію достатньо включити лише обдув переднього скла, щоб забезпечити собі і достатню видимість і тепло в салоні.
Якщо ви постійно катаєтесь містом, то з багажника можна викласти половину речей, яка залишилася там ще з дальньої поїздки в інший кінець країни. Також, в ідеалі, переглянути всі речі, які ви возите з собою, адже кожні 100 кілограмів багажу також збільшують витрату приблизно на 1 літр на 100 кілометрів.
За словами фахівця, склад зимової гуми передбачає експлуатацію як у серйозні холоди, так і у…
Виявляється, у сучасних машинах є одна важлива кнопка, про яку багато водіїв навіть не здогадуються.…
Subaru Crosstrek — один з автомобілів, що найбільше продаються в Америці, і на те є…
Nissan представив оновлену версію свого популярного позашляховика Pathfinder 2025 року. Зовні він практично не відрізняється…
Toyota офіційно представила оновлений RAV4 , який надійде у продаж у США. Ця п'ята генерація…
Гібридні автомобілі продовжують набирати популярність в Україні, але у багатьох водіїв залишаються питання про їхню…
Leave a Comment