Американський підрозділ компанії Mazda повідомив про оновлення, які отримає кросовер CX-30 зі зміною модельного року. Базовий мотор моделі став продуктивнішим і економічнішим, а в стандартну комплектацію автомобіля увійшли нові функції безпеки. Вартість новинки – від 22 тис. 950 доларів.
Найдоступніша версія кросовера Mazda CX-30 у США комплектується атмосферним 2,5-літровим мотором Skyactiv-G . Тепер він видає на 5 л. більше – 191 к.с., а завдяки модернізованій технології відключення циліндрів став ще й економічнішим. У змішаному циклі такий автомобіль витрачає 8,1 літра палива на 100 км. шляху.
Мотор, яким комплектуються топові модифікації Mazda CX-30 , змін не зазнав. В американській специфікації 2,5-літровий турбоагрегат розвиває 250 л. і 420 Нм максимального моменту, що крутить. Ціна турбоверсії кросовера починається із 33 тис. 800 доларів.
Функції безпеки кросовера, згідно з заявою автовиробника, були розширені, щоб автомобіль відповідав сучасним протоколам американського Страхового інституту дорожньої безпеки ( IIHS ). У новому модельному році Mazda CX-30 за умовчанням отримав бічні подушки безпеки для задніх пасажирів, переднатягувачі задніх ременів, а також посилені середні та задні стійки кузова. Вищий рейтинг безпеки від IIHS цей позашляховик заробив ще наприкінці 2020 року. Збирають кросовер для місцевого ринку на підприємстві компанії Mazda у Мексиці.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment