Користувачі китайської соціальної мережі Weibo повідомляють про звалище з безліччю електромобілів Ora iQ, випущених компанією Great Wall Motors, та вкритих товстим шаром бруду.
Як стало відомо, ці електроавто були частиною амбітного проекту каршерингу під назвою Ole Sharing, який був запущений у 2018 році, одночасно із заснуванням електричного бренду Ora.
Обсяг інвестицій у проект становив близько 140 млн доларів. У вересні 2020 року компанія прозвітувала про 2,5 мільйона зареєстрованих користувачів. При цьому більшість відгуків клієнтів були позитивними, але потім у компанії почалися проблеми.
До кінця 2020 року операційний центр Ole Sharing у Пекіні було розформовано, а згодом з’явилася інформація про повне закриття сервісу. Причина полягала в обмеженні субсидій на електромобілі у Китаї. При цьому електрокари, що працювали в каршерингу, не були розпродані, а були покинуті просто неба.
Враховуючи зростаючий попит на електрокари серед українців, невдовзі ці нікому не потрібні електромобілі можуть опинитися на аукціонах, після чого знайдуть нових власників в інших країнах, зокрема і в Україні.
Електромобіль ORA iQ має збільшений кліренс і хорошу маневреність. Модель оснащується 163-сильним мотором і може проїхати без підзарядки понад 300 км.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment