Користувачі китайської соціальної мережі Weibo повідомляють про звалище з безліччю електромобілів Ora iQ, випущених компанією Great Wall Motors, та вкритих товстим шаром бруду.
Як стало відомо, ці електроавто були частиною амбітного проекту каршерингу під назвою Ole Sharing, який був запущений у 2018 році, одночасно із заснуванням електричного бренду Ora.
Обсяг інвестицій у проект становив близько 140 млн доларів. У вересні 2020 року компанія прозвітувала про 2,5 мільйона зареєстрованих користувачів. При цьому більшість відгуків клієнтів були позитивними, але потім у компанії почалися проблеми.
До кінця 2020 року операційний центр Ole Sharing у Пекіні було розформовано, а згодом з’явилася інформація про повне закриття сервісу. Причина полягала в обмеженні субсидій на електромобілі у Китаї. При цьому електрокари, що працювали в каршерингу, не були розпродані, а були покинуті просто неба.
Враховуючи зростаючий попит на електрокари серед українців, невдовзі ці нікому не потрібні електромобілі можуть опинитися на аукціонах, після чого знайдуть нових власників в інших країнах, зокрема і в Україні.
Електромобіль ORA iQ має збільшений кліренс і хорошу маневреність. Модель оснащується 163-сильним мотором і може проїхати без підзарядки понад 300 км.
Навіть найнадійніший двигун з часом може втрачати потяг, демонструвати роботу з перебоями або зовсім не…
Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Leave a Comment