В Україні почали випускати нові брендові авто

Час читання: 3 хв.
0

28 вересня 2022 року на базі однієї з виробничих площ Кременчуцького комбінату комунальних послуг АЛЬФАТЕКС відкрито складальне виробництво вантажопідйомністю від 3,5т до 12т (а саме: 3,5т; 6т; 8т; 10т; 12т).

Розпочалася нова сторінка економічної історії України, де національне виробництво стало одним із головних пріоритетів. Водночас нова історія для Кременчуцького комунального заводу АЛЬФАТЕКС почалася з великої події на підприємстві – вперше з конвеєра зійшов автомобіль DAYUN, зібраний на власному виробництві, пише AutoConsult.

Директор Кременчуцького комунального підприємства «АЛЬФАТЕКС» Микола Корецький розповів гостям історію складального підприємства від задуму до запуску. Зокрема, він зазначив: «Нашою мотивацією є прийняття проекту Закону №3739 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 12 січня 2022 р. Угоду підписав Президент України Володимир Зеленський Удосконалює процедури публічних закупівель шляхом встановлення обов’язкових вимог до локалізації виробництва товарів Закон набув чинності 14 липня 2022 року.

Реклама

Відтепер держава зможе купувати комунальну та спецтехніку за умови, що це український товар або в ньому не менше 10% вітчизняного вмісту. Співробітники комунального підприємства ALFATEKS у Кременчуці, як національного виробника, з самого початку твердо підтримували та сприяли локалізованому виробництву. Для нас, як вітчизняної компанії, що розвивається, дуже важливі інновації, спрямовані на підйом машинобудування та всієї української економіки. У наступному році, як того вимагає законопроект 3739, ми плануємо збільшити частку місцевих комплектуючих мінімум на 15%, а потім щороку на 5%, поки не досягне 40%.

Закон 3739 також збільшує кількість робочих місць і податкові надходження.

Наразі в Україну прибула перша партія з 50 одиниць (всього за контрактом поставлено 200 одиниць), яку нам надала компанія «Даюн». При складанні автомобілів вантажопідйомністю від 3,5 тонн до 12 тонн ми спочатку встановлюємо на їх базі підсобні надбудови власного виробництва, які користуються великою популярністю у замовників на українському ринку. Це сміттєвози, автовишки, пилососи, грязевідсмоктувачі, каналізаційні машини, сільськогосподарські самоскиди тощо.

Разом з автомобілями DAYUN, що продаються в Україні, ми надаємо нашим клієнтам комплексне обслуговування, гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки, ремонт. Наші автомобілі ремонтуються на власних та партнерських СТО по всій Україні, а наявність нашої мобільної виїзної бригади дозволяє клієнтам гарантувати, що технічна підтримка автомобілів DAYUN завжди доступна в будь-якому куточку України. Тому ми впевнені, що буде попит на техніку, що виходить зі складеного виробництва. ”

Міський голова Віталій Малецький зазначив: «Важливо те, що у місті Кременчуці традиції машинобудування живуть, розвиваються і сьогодні Кременчуцький завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС показав новий підхід. Завдяки програмі Президента, спрямованій на локалізацію виробництва, ми маємо нового виробника автомобільної техніки. Якщо раніше закуповувалося шасі й на нього монтувалося вироблене заводом обладнання, то зараз ці машини будуть збиратися вже в Кременчуці. Це додаткові десятки робочих місць, це податки у місцевий бюджет, це заробітна плата для людей і підтримка нашої громади. Впевнений, що підприємства комунального сектору і не лише міста Кременчука і Полтавщини оцінять цю техніку».

Міський голова також повідомив, що сміттєвоз DAYUN, який був придбаний за програмою Полтавської обласної ради на умовах співфінансування для міста Кременчука працює вже два роки. Комунальне підприємство КАТП-1628 дуже задоволене його роботою. Він виконує роботи по приватному сектору, там де досить вузькі проїзди, де треба маневрувати, отже водії задоволені цією машиною.

Директор Кременчуцького заводу комунальної техніки АЛЬФАТЕКС Микола Корецький провів оглядову екскурсію гостям, які змогли побачити весь процес виробництва техніки: від збору шасі й виготовлення надбудови до її фарбування. Зокрема керівництво міста та журналісти відвідали наступні цехи: заготівельний, зварювальний, фарбувальний та складальний.

Результатом заходу став перший автомобіль марки DAYUN, який вийшов з конвеєра складального виробництва.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!