Американський автовиробник Ford запатентував ідею як зменшити радіус повороту машини. Виявляється, можна обійтися без складних механізмів. На думку компанії, досить просто змінити крутний момент на окремих колесах.
За задумом автовиробника, спеціальний контролер відстежуватиме кут повороту рульового колеса та швидкість обертання коліс, обчислюючи необхідність зменшення радіуса повороту. Ford назвав цю функцію режимом допомоги при повороті. При її активації система знижуватиме крутний момент, що передається на заднє внутрішнє колесо, і передаватиме більший крутний момент до обох передніх коліс. У свою чергу зниження моменту, що крутить, для задніх коліс буде досягатися за рахунок гальмування, а тому систему можна буде використовувати і для передньопривідних автомобілів.
Втім, фахівці вважають малоймовірним, що дана розробка доб’ється комерціалізації, адже іншими компаніями вже використовується керована задня вісь. Раніше Ford оголошувала про створення нової системи безпеки, що дозволяє автомобілям автоматично знижувати швидкість там, де існує висока ймовірність аварій за участю пішоходів або велосипедистів, але технологія так і не набула поширення.
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Leave a Comment