Майже всі світові автовиробники відмовляються постачати та виготовляти нові автомобілі в країну-агресора. На російському ринку нових автомобілів залишився тільки «АвтоВАЗ» і деякі китайські марки.
Однак нинішня кон’юнктура ринку в Росії дозволяє бажаючим придбати «нормальний» автомобіль. Для них проект так званого паралельного імпорту (ми називаємо це сірим імпортом) — це нелегальне ввезення автомобілів з інших країн, без узгодження з виробником, без збереження заводської гарантії, без адаптації до місцевих умов експлуатації. До того ж ціни на них просто захмарні.
Зокрема, презентований в Україні годину тому Range Rover нового покоління російські дилери пропонували за програмою «паралельного імпорту» за 30 млн рублів, або близько 545 тис. євро. Схожа машина в Німеччині коштує 125 900 євро.
Не відстають «сірі» імпортери й інших авто. За новий Hyundai Sante Fe, наприклад, автодилери просять 7 мільйонів рублів, або 122 тисячі доларів.
Як ви думаєте, китайські машини дешевші за російські? Не вгадали! Навіть якщо їх розібрати, а потім зібрати на території Росії (так зване виробництво), ціни на них високі.
Свіжий приклад: нещодавно росіяни оголосили про початок виробництва так званого російського електромобіля Evolute, який виявився звичайним китайським автомобілем Dongfeng з іншим шильдом. І вони дорогі. Так i-Pro, електричний «бюджетний» седан, коштує близько 50 тис. доларів, а кросовер Dongfeng Voyah Free — 135 тис. доларів.
Офіційний представник китайської компанії повідомив нові подробиці: довгоочікуваний електрокар Zeekr 007 2026 надійде у продаж…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan активно оновлює свою модельну лінійку, впроваджуючи нові автомобілі. Нещодавно на…
Водій має право знати, хто його зупинив, і це не просто формальність, а вимога закону.…
Правильна підготовка шин до зберігання є важливим етапом догляду за автомобільними колесами, адже вона дозволяє…
З настанням осені багато водіїв починають замислюватися про сезонну заміну шин. Експерт з технічного обслуговування…
Багато водіїв узимку намагаються не їздити з майже порожнім баком — і на це є…
Leave a Comment