Повернення паливного акцизу ще більше стимулюватиме діяльність малих НПЗ, тому можна очікувати збільшення збитків казначейства.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Зокрема, зазначив він, відродження малих НПЗ відбулося через високий видобуток конденсату, знищення легальних НПЗ і високу закупівельну ціну імпорту (зростання світових цін плюс націнки іноземних постачальників плюс витратна логістика).
Цьому також посприяло рішення уряду постачати на ринок паливо стандарту Євро-3 та Євро-4.
“Коли не було акцизу, це була просто проблема споживачів, тому що неякісна продукція заполонила країну (крім заходу). Зараз є акциз, який ці вітчизняні виробники платять і не збирають. Тож бюджет буде постраждати разом зі споживачем», – зазначив Куюн.
На його думку, державі потрібно покласти край такій практиці, особливо коли податки складають оборонний бюджет: нелегальних виробників потрібно або легалізувати, або вивести з ринку.
«Будьте уважні, стежте за маркуванням пального (категорія має бути вказана на стелі АЗС та в документації в кутку споживача). Не ведьтеся на низькі ціни, пам’ятайте про погане «Уге». Ремонт буде коштувати дуже дорого, особливо зараз. Чи потрібно це?», – підсумував експерт.
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Leave a Comment