Повернення паливного акцизу ще більше стимулюватиме діяльність малих НПЗ, тому можна очікувати збільшення збитків казначейства.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Зокрема, зазначив він, відродження малих НПЗ відбулося через високий видобуток конденсату, знищення легальних НПЗ і високу закупівельну ціну імпорту (зростання світових цін плюс націнки іноземних постачальників плюс витратна логістика).
Цьому також посприяло рішення уряду постачати на ринок паливо стандарту Євро-3 та Євро-4.
“Коли не було акцизу, це була просто проблема споживачів, тому що неякісна продукція заполонила країну (крім заходу). Зараз є акциз, який ці вітчизняні виробники платять і не збирають. Тож бюджет буде постраждати разом зі споживачем», – зазначив Куюн.
На його думку, державі потрібно покласти край такій практиці, особливо коли податки складають оборонний бюджет: нелегальних виробників потрібно або легалізувати, або вивести з ринку.
«Будьте уважні, стежте за маркуванням пального (категорія має бути вказана на стелі АЗС та в документації в кутку споживача). Не ведьтеся на низькі ціни, пам’ятайте про погане «Уге». Ремонт буде коштувати дуже дорого, особливо зараз. Чи потрібно це?», – підсумував експерт.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment