Повернення паливного акцизу ще більше стимулюватиме діяльність малих НПЗ, тому можна очікувати збільшення збитків казначейства.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Зокрема, зазначив він, відродження малих НПЗ відбулося через високий видобуток конденсату, знищення легальних НПЗ і високу закупівельну ціну імпорту (зростання світових цін плюс націнки іноземних постачальників плюс витратна логістика).
Цьому також посприяло рішення уряду постачати на ринок паливо стандарту Євро-3 та Євро-4.
“Коли не було акцизу, це була просто проблема споживачів, тому що неякісна продукція заполонила країну (крім заходу). Зараз є акциз, який ці вітчизняні виробники платять і не збирають. Тож бюджет буде постраждати разом зі споживачем», – зазначив Куюн.
На його думку, державі потрібно покласти край такій практиці, особливо коли податки складають оборонний бюджет: нелегальних виробників потрібно або легалізувати, або вивести з ринку.
«Будьте уважні, стежте за маркуванням пального (категорія має бути вказана на стелі АЗС та в документації в кутку споживача). Не ведьтеся на низькі ціни, пам’ятайте про погане «Уге». Ремонт буде коштувати дуже дорого, особливо зараз. Чи потрібно це?», – підсумував експерт.
Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива,…
Від правильного налаштування дзеркал значною мірою залежить безпека на дорозі, однак багато водіїв регулюють їх…
Першим спортивним автомобілем Mazda з роторним двигуном стало купе RX-7, за яким пізніше з'явилася модель…
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Leave a Comment