Повернення паливного акцизу ще більше стимулюватиме діяльність малих НПЗ, тому можна очікувати збільшення збитків казначейства.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Зокрема, зазначив він, відродження малих НПЗ відбулося через високий видобуток конденсату, знищення легальних НПЗ і високу закупівельну ціну імпорту (зростання світових цін плюс націнки іноземних постачальників плюс витратна логістика).
Цьому також посприяло рішення уряду постачати на ринок паливо стандарту Євро-3 та Євро-4.
“Коли не було акцизу, це була просто проблема споживачів, тому що неякісна продукція заполонила країну (крім заходу). Зараз є акциз, який ці вітчизняні виробники платять і не збирають. Тож бюджет буде постраждати разом зі споживачем», – зазначив Куюн.
На його думку, державі потрібно покласти край такій практиці, особливо коли податки складають оборонний бюджет: нелегальних виробників потрібно або легалізувати, або вивести з ринку.
«Будьте уважні, стежте за маркуванням пального (категорія має бути вказана на стелі АЗС та в документації в кутку споживача). Не ведьтеся на низькі ціни, пам’ятайте про погане «Уге». Ремонт буде коштувати дуже дорого, особливо зараз. Чи потрібно це?», – підсумував експерт.
З'явилися знімки рестайлінгового Mercedes-Benz GLE із зірками у фарах. Як і майже будь-яка оновлена модель,…
У Мережі нерідко можна побачити людей, які пересіли з машин з ДВС на електромобілі, а…
Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…
Американське видання Top Speed склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…
Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…
Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…
Leave a Comment