Повернення паливного акцизу ще більше стимулюватиме діяльність малих НПЗ, тому можна очікувати збільшення збитків казначейства.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн.
Зокрема, зазначив він, відродження малих НПЗ відбулося через високий видобуток конденсату, знищення легальних НПЗ і високу закупівельну ціну імпорту (зростання світових цін плюс націнки іноземних постачальників плюс витратна логістика).
Цьому також посприяло рішення уряду постачати на ринок паливо стандарту Євро-3 та Євро-4.
“Коли не було акцизу, це була просто проблема споживачів, тому що неякісна продукція заполонила країну (крім заходу). Зараз є акциз, який ці вітчизняні виробники платять і не збирають. Тож бюджет буде постраждати разом зі споживачем», – зазначив Куюн.
На його думку, державі потрібно покласти край такій практиці, особливо коли податки складають оборонний бюджет: нелегальних виробників потрібно або легалізувати, або вивести з ринку.
«Будьте уважні, стежте за маркуванням пального (категорія має бути вказана на стелі АЗС та в документації в кутку споживача). Не ведьтеся на низькі ціни, пам’ятайте про погане «Уге». Ремонт буде коштувати дуже дорого, особливо зараз. Чи потрібно це?», – підсумував експерт.
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Leave a Comment