Компанія Skoda, яка цього тижня представила концепт-кар Vision 7S , також анонсувала і оновлений логотип. Слід зазначити, що донедавна Skoda залишалася однією з небагатьох компаній, які останніми роками не осучаснили логотип.
Стилізована стріла та індіанський головний убір з пір’я, які присутні на чеських машинах з 1926 року залишаться, але знову стануть плоскими. Так як бренд, наслідуючи моду, віддає перевагу буквеному написанню, бачити цей знак ми будемо рідше.
Корпоративними відтінками стануть два тони зеленого кольору – Emerald та Electric Green. Найближчим часом новий логотип додадуть на сайти компанії та у друковану продукцію.
Автомобілі з новим логотипом з’являться на ринку наступного року. На представленому кросовері Vision 7S логотипів немає: на капоті та багажнику з’явився напис Skoda.