У першому півріччі 2022 року було продано 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості), 97,2 тис. бензинових (35,5%), 11,9 тис. автомобілів з ГБО (4,3%), 34 тис. гібридних автомобілів (1,2%), 3,3 тис. електромобілів (1,2%) та 1800 бензинових автомобілів (0,6%).
Інститут дослідження автомобільного ринку зафіксував значне зростання кількості імпортних дизельних автомобілів. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
На думку експертів, це все ще не перспективне паливо для легкового транспорту, оскільки збройні сили, фермери, вантажні компанії, комунальні служби та пасажирський транспорт потребують переважно важкого палива.
Крім того, дизельне паливо коштує дорожче бензину, а дизельні агрегати, особливо для автомобілів старше 15 років, набагато дорожче бензинових.
“Так що тут виглядає так, що багато автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно”, – йдеться у повідомленні.
Жовтий сигнал світлофора часто викликає у водіїв сумніви - зупинятися чи їхати далі. Кожен сигнал…
BMW представила фінальну серійну версію електричного кросовера iX3 M Sport Package Pro 2026 року з…
На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…
Компанія Skoda оголосила, що на початку наступного року в Австралії з'являться підключні та м'які гібридні…
Багато водіїв переконані, що позбавити прав можна лише за серйозні порушення, наприклад, керування в стані…
Напередодні старту продажів, який заплановано на наступний місяць, Toyota офіційно розсекретила нове, дев'яте покоління свого…
Leave a Comment