У першому півріччі 2022 року було продано 156,4 тис. дизельних автомобілів (57,1% від загальної кількості), 97,2 тис. бензинових (35,5%), 11,9 тис. автомобілів з ГБО (4,3%), 34 тис. гібридних автомобілів (1,2%), 3,3 тис. електромобілів (1,2%) та 1800 бензинових автомобілів (0,6%).
Інститут дослідження автомобільного ринку зафіксував значне зростання кількості імпортних дизельних автомобілів. У результаті частка імпортних дизельних автомобілів у січні склала 38,8% проти 66% у червні.
На думку експертів, це все ще не перспективне паливо для легкового транспорту, оскільки збройні сили, фермери, вантажні компанії, комунальні служби та пасажирський транспорт потребують переважно важкого палива.
Крім того, дизельне паливо коштує дорожче бензину, а дизельні агрегати, особливо для автомобілів старше 15 років, набагато дорожче бензинових.
“Так що тут виглядає так, що багато автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно”, – йдеться у повідомленні.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment