За словами керуючого партнера AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павла Присяжнюка, восени ситуація з паливом в Україні може знову погіршитися.
Причиною він назвав зміни попиту на пальне в країнах ЄС.
Присяжнюк прогнозує, що з наближенням сезону збору врожаю все погіршуватиметься. Фактично споживання палива в країнах ЄС у цей період зросте. Для власних потреб в Європі використовується рухомий склад компаній ЄС. Санкції дадуть сигнал, сказав Присяжнюк.
Відмова від споживання російської нафти та перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримок і обмежень виробництва НПЗ ЄС.
Павло Присяжнюк вважає, що співпраця зі Словаччиною, Австрією, Угорщиною та країнами Балтії є вигідною. Не менш важливим є збільшення нашого власного флоту цистерн, а також зосередження на розширенні партнерства для збільшення парку залізничних цистерн у межах ЄС. Експерт пояснив, що важливо вжити конкретних заходів для розширення пропускної спроможності залізничної інфраструктури для пунктів перевалки нафтопродуктів.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment