За словами керуючого партнера AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павла Присяжнюка, восени ситуація з паливом в Україні може знову погіршитися.
Причиною він назвав зміни попиту на пальне в країнах ЄС.
Присяжнюк прогнозує, що з наближенням сезону збору врожаю все погіршуватиметься. Фактично споживання палива в країнах ЄС у цей період зросте. Для власних потреб в Європі використовується рухомий склад компаній ЄС. Санкції дадуть сигнал, сказав Присяжнюк.
Відмова від споживання російської нафти та перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримок і обмежень виробництва НПЗ ЄС.
Павло Присяжнюк вважає, що співпраця зі Словаччиною, Австрією, Угорщиною та країнами Балтії є вигідною. Не менш важливим є збільшення нашого власного флоту цистерн, а також зосередження на розширенні партнерства для збільшення парку залізничних цистерн у межах ЄС. Експерт пояснив, що важливо вжити конкретних заходів для розширення пропускної спроможності залізничної інфраструктури для пунктів перевалки нафтопродуктів.
Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…
Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…
Наприкінці кожного року американський журнал «Consumer Reports» розкриває десятку автовиробників, які роблять найнадійніші автомобілі. У…
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…
Leave a Comment