За словами керуючого партнера AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павла Присяжнюка, восени ситуація з паливом в Україні може знову погіршитися.
Причиною він назвав зміни попиту на пальне в країнах ЄС.
Присяжнюк прогнозує, що з наближенням сезону збору врожаю все погіршуватиметься. Фактично споживання палива в країнах ЄС у цей період зросте. Для власних потреб в Європі використовується рухомий склад компаній ЄС. Санкції дадуть сигнал, сказав Присяжнюк.
Відмова від споживання російської нафти та перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримок і обмежень виробництва НПЗ ЄС.
Павло Присяжнюк вважає, що співпраця зі Словаччиною, Австрією, Угорщиною та країнами Балтії є вигідною. Не менш важливим є збільшення нашого власного флоту цистерн, а також зосередження на розширенні партнерства для збільшення парку залізничних цистерн у межах ЄС. Експерт пояснив, що важливо вжити конкретних заходів для розширення пропускної спроможності залізничної інфраструктури для пунктів перевалки нафтопродуктів.
Авторитетне видання Consumer Reports опублікувало список японських моделей, які показали найгірші результати за прогнозованою надійністю…
Преміальний седан BMW 7-Series, який уперше з'явився наприкінці 1970-х, уже дійшов до сьомого покоління. Нинішню…
Toyota RAV4 давно здобула репутацію одного з найпопулярніших кросоверів у світі, адже поєднує надійність, практичність…
Під час перевірки на дорозі багато водіїв намагаються приховати правду, однак досвідчені інспектори легко розпізнають…
Geely офіційно представила оновлений компактний кросовер Zeekr X, представивши три нові комплектації за ціною від…
Їзда з майже порожнім баком може мати неприємні наслідки як для автомобіля, так і для…
Leave a Comment