За словами керуючого партнера AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павла Присяжнюка, восени ситуація з паливом в Україні може знову погіршитися.
Причиною він назвав зміни попиту на пальне в країнах ЄС.
Присяжнюк прогнозує, що з наближенням сезону збору врожаю все погіршуватиметься. Фактично споживання палива в країнах ЄС у цей період зросте. Для власних потреб в Європі використовується рухомий склад компаній ЄС. Санкції дадуть сигнал, сказав Присяжнюк.
Відмова від споживання російської нафти та перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримок і обмежень виробництва НПЗ ЄС.
Павло Присяжнюк вважає, що співпраця зі Словаччиною, Австрією, Угорщиною та країнами Балтії є вигідною. Не менш важливим є збільшення нашого власного флоту цистерн, а також зосередження на розширенні партнерства для збільшення парку залізничних цистерн у межах ЄС. Експерт пояснив, що важливо вжити конкретних заходів для розширення пропускної спроможності залізничної інфраструктури для пунктів перевалки нафтопродуктів.
Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…
У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…
Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…
Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…
Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…
Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…
Leave a Comment