Шведське видання Vi Bilagare провело дослідження і дійшло висновку, що так звані «фізичні кнопки», які раніше використовувалися в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Експерти протестували 11 сучасних автомобілів із великою кількістю сенсорних кнопок у салоні та порівняли результати з тестом Volvo V70 у 2005 році.
Дослідники просили водіїв виконати кілька простих дій на шаленій швидкості: увімкнути обігрів сидінь, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, увімкнути обігрів вікон, налаштуватися на радіостанцію, скинути бортовий комп’ютер і знизити. датчики яскравості дошки.
Виявляється, водій 17-річного Volvo може виконати таку процедуру всього за 10 секунд (на швидкості 110 км/год автомобіль проїхав за цей час 306 метрів). Тим часом у сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами виконання тієї ж операції займає більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на маневр більше 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – більше 20 секунд, а Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірший випадок у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…
Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Leave a Comment