Шведське видання Vi Bilagare провело дослідження і дійшло висновку, що так звані «фізичні кнопки», які раніше використовувалися в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Експерти протестували 11 сучасних автомобілів із великою кількістю сенсорних кнопок у салоні та порівняли результати з тестом Volvo V70 у 2005 році.
Дослідники просили водіїв виконати кілька простих дій на шаленій швидкості: увімкнути обігрів сидінь, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, увімкнути обігрів вікон, налаштуватися на радіостанцію, скинути бортовий комп’ютер і знизити. датчики яскравості дошки.
Виявляється, водій 17-річного Volvo може виконати таку процедуру всього за 10 секунд (на швидкості 110 км/год автомобіль проїхав за цей час 306 метрів). Тим часом у сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами виконання тієї ж операції займає більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на маневр більше 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – більше 20 секунд, а Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірший випадок у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment