Шведське видання Vi Bilagare провело дослідження і дійшло висновку, що так звані «фізичні кнопки», які раніше використовувалися в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Експерти протестували 11 сучасних автомобілів із великою кількістю сенсорних кнопок у салоні та порівняли результати з тестом Volvo V70 у 2005 році.
Дослідники просили водіїв виконати кілька простих дій на шаленій швидкості: увімкнути обігрів сидінь, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, увімкнути обігрів вікон, налаштуватися на радіостанцію, скинути бортовий комп’ютер і знизити. датчики яскравості дошки.
Виявляється, водій 17-річного Volvo може виконати таку процедуру всього за 10 секунд (на швидкості 110 км/год автомобіль проїхав за цей час 306 метрів). Тим часом у сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами виконання тієї ж операції займає більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на маневр більше 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – більше 20 секунд, а Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірший випадок у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Коли хтось говорить про електромобілі, існує одна тема, яку намагаються оминати – пробіг. У мережі…
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Leave a Comment