Шведське видання Vi Bilagare провело дослідження і дійшло висновку, що так звані «фізичні кнопки», які раніше використовувалися в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Експерти протестували 11 сучасних автомобілів із великою кількістю сенсорних кнопок у салоні та порівняли результати з тестом Volvo V70 у 2005 році.
Дослідники просили водіїв виконати кілька простих дій на шаленій швидкості: увімкнути обігрів сидінь, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, увімкнути обігрів вікон, налаштуватися на радіостанцію, скинути бортовий комп’ютер і знизити. датчики яскравості дошки.
Виявляється, водій 17-річного Volvo може виконати таку процедуру всього за 10 секунд (на швидкості 110 км/год автомобіль проїхав за цей час 306 метрів). Тим часом у сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами виконання тієї ж операції займає більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на маневр більше 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – більше 20 секунд, а Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірший випадок у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Leave a Comment