До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на росію та білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
Експерт розповів, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості знаходиться бензин.
За словами експерта, його найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з білорусі та росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…
Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…
Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…
Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…
За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…
Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…
Leave a Comment