До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на росію та білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
Експерт розповів, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості знаходиться бензин.
За словами експерта, його найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з білорусі та росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…
Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…
Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…
Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…
Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…
Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…
Leave a Comment