До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на росію та білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
У випуску програми «Прайм-Тайм» на телеканалі «Конкурент TV» експерт ринку пального та директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн розповів про якість пального, що зараз є на українських АЗС.
Експерт розповів, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості, знаходиться бензин.
За словами експерта, його найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з білорусі та росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
Виробники електромобілів і плагін-гібридів все ще мають певні проблеми з надійністю своїх авто, хоча вони…
Компанія Audi готує кросовер Q7 наступного покоління, який кардинально відрізнятиметься на вигляд від нинішньої моделі. Незалежні дизайнери вже підготували…
Сьогодні за брудні номерні знаки автомобіля можна отримати штраф у розмірі 1190 гривень. У деяких…
На заправках водіям часто доводиться обирати між бензином А-95 та А-98. Основна відмінність між ними…
Компанія Nokian Tyres із Фінляндії пообіцяла до 2035 року випустити розумні шини, які змінюватимуться залежно…
У жовтні 2024 року в Європі було продано 1 040 390 нових легкових автомобілів, що…
Leave a Comment