До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на росію та білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
У випуску програми «Прайм-Тайм» на телеканалі «Конкурент TV» експерт ринку пального та директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн розповів про якість пального, що зараз є на українських АЗС.
Експерт розповів, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості, знаходиться бензин.
За словами експерта, його найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з білорусі та росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…
Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…
Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…
На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…
Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Leave a Comment