Porsche Taycan Turbo S встановив новий рекорд Нюрбургрингу для серійних електромобілів: тест-пілот німецької марки Ларс Керн проїхав довге коло (20,832 км) за 7:33,35, опинившись на дві секунди швидшим за попереднього лідера, Tesla Model S Plaid.
Цікаво, що Taycan Turbo S помітно поступається Теслі за потужністю (761 к.с. проти 1020), але у нього є інші сильні козирі. Наприклад, активні стабілізатори PDCC та пакет performance kit, який поки що можна замовити тільки в Німеччині для машин 2023 модельного року.
Набір включає колеса в стилі RS Spyder діаметром 21 дюйм, шини Pirelli P Zero Corsa та оптимізовану під них прошивку системи 4D Chassis Control, що синхронізує роботу окремих компонентів шасі. Все це робить електромобіль гострішим і точнішим в управлінні.
Додатково на Taycan Turbo S встановили обов’язкові для таких заїздів каркас безпеки та гоночні сидіння, але навіть із ними маса машини, за словами виробника, була такою самою, як у серійного екземпляра.
Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…
7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…
Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…
Німецький автоконцерн Audi оголосив, що наступне покоління його флагманських моделей стане ще дорожчим. Причина такого…
Leave a Comment