Porsche Taycan Turbo S встановив новий рекорд Нюрбургрингу для серійних електромобілів: тест-пілот німецької марки Ларс Керн проїхав довге коло (20,832 км) за 7:33,35, опинившись на дві секунди швидшим за попереднього лідера, Tesla Model S Plaid.
Цікаво, що Taycan Turbo S помітно поступається Теслі за потужністю (761 к.с. проти 1020), але у нього є інші сильні козирі. Наприклад, активні стабілізатори PDCC та пакет performance kit, який поки що можна замовити тільки в Німеччині для машин 2023 модельного року.
Набір включає колеса в стилі RS Spyder діаметром 21 дюйм, шини Pirelli P Zero Corsa та оптимізовану під них прошивку системи 4D Chassis Control, що синхронізує роботу окремих компонентів шасі. Все це робить електромобіль гострішим і точнішим в управлінні.
Додатково на Taycan Turbo S встановили обов’язкові для таких заїздів каркас безпеки та гоночні сидіння, але навіть із ними маса машини, за словами виробника, була такою самою, як у серійного екземпляра.
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…
Leave a Comment