Porsche Taycan Turbo S встановив новий рекорд Нюрбургрингу для серійних електромобілів: тест-пілот німецької марки Ларс Керн проїхав довге коло (20,832 км) за 7:33,35, опинившись на дві секунди швидшим за попереднього лідера, Tesla Model S Plaid.
Цікаво, що Taycan Turbo S помітно поступається Теслі за потужністю (761 к.с. проти 1020), але у нього є інші сильні козирі. Наприклад, активні стабілізатори PDCC та пакет performance kit, який поки що можна замовити тільки в Німеччині для машин 2023 модельного року.
Набір включає колеса в стилі RS Spyder діаметром 21 дюйм, шини Pirelli P Zero Corsa та оптимізовану під них прошивку системи 4D Chassis Control, що синхронізує роботу окремих компонентів шасі. Все це робить електромобіль гострішим і точнішим в управлінні.
Додатково на Taycan Turbo S встановили обов’язкові для таких заїздів каркас безпеки та гоночні сидіння, але навіть із ними маса машини, за словами виробника, була такою самою, як у серійного екземпляра.
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…
Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…
Leave a Comment