Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
Якість шин впливає не лише на безпеку водіння, а й на комфорт під час поїздок.…
З настанням осені дороги змінюються буквально на очах. Ще вчора асфальт був сухим і передбачуваним,…
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Покупка электромобиля Tesla из США - популярный выбор среди украинских водителей, стремящихся получить качественный автомобиль…
Компанія Zeekr відкрила прийом замовлень на оновлений кросовер 7X, який отримав потужніші силові установки та…
Передусім, за словами експерта, потрібно переконатися, що автомобіль технічно справний. Недостатньо накачані шини збільшують опір…
Leave a Comment