Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment