Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
Японський концерн Toyota оголосив про черговий великий відкликання — в США під сервісну кампанію потрапляє…
Вважається, що Toyota багато років тримає репутацію одного з найнадійніших автовиробників із найвідданішими клієнтами. Та…
Експлуатація автомобіля в умовах поганих доріг часто призводить до появи дефектів, серед яких не рідко…
Коли восени починаються снігопади, водії часто стикаються з проблемою обледеніння двірників та налипання снігу на…
Ринок вживаних автомобілів в Україні демонструє справжній бум: покупці все частіше обирають найбюджетніші варіанти, а…
Ford Motor подала патентну заявку на нову систему освітлення, створену для полегшення дистанційного керування автомобілем…
Leave a Comment