Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
У 2025 році в Україні потрібно буде платити податок на авто, якщо його вартість перевищує…
Компанія Lamborghini продала єдиний існуючий суперкар Egoista. Унікальний концепт-кар коштував новому власнику 117 мільйонів доларів.…
За правилами дорожнього руху, автомобіль не можна використовувати, якщо номерні знаки не видно з відстані…
WD-40 — це незамінний засіб для багатьох водіїв, адже він чудово бореться з корозією, очищає…
Представлений у 2019 році семимісний компактвен Renault Triber здобув непогану популярність на головному та єдиному…
При виборі машини на вторинному ринку слід утриматися від покупки транспортного засобу з несправностями двигуна,…
Leave a Comment