Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment