Дефіцит палива в умовах війни – нагальна проблема України. Уряд, бажаючи хоч якось стабілізувати ситуацію, дозволив продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”.
Як стверджує директор мережі АЗС Prime Дмитро Леушкін, подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу та почати допомагати долати труднощі. Проте є й проблема – якість палива. За словами експерта, подібний бензин чи дизель, зроблений у кустарних умовах, просто є “бодягою”.
Кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні загалом, проте найбільша кількість “бодяг” зараз припадає на Київ та Київську область. Боротися з цим, як зазначає експерт, поки що важко. Втім, уникнути “бодяги” у баку можливо. Для цього необхідно купувати паливо винятково на перевірених заправках.
Коли інспектор помічає відсутність бризковиків або грязезахисних фартухів на автомобілі, він часто накладає штраф. Однак…
Найнебезпечніші несправності автомобіля – це відмова гальмівної системи та проблеми з кермовим управлінням. Збій у…
Автовласники часто стикаються з проблемою, коли після передачі свого транспортного засобу іншим особам отримують штрафи…
Ризик викрадення автомобіля існує завжди, проте уважність допоможе вам вчасно помітити підозрілі ознаки ще до…
Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…
В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…
Leave a Comment