Новини

На заході та півдні України вже немає дефіциту палива

1 липня деякі мережі АЗС заявили про відміну лімітів на відпустку палива “в одні руки”, проте паливний ринок наповнений нерівномірно і говорити про те, що паливна криза в Україні закінчилася передчасно.

За словами директора з маркетингу “БРСМ-Нафта” Олександра Мельничука на заході та півдні України дефіциту палива майже немає, оскільки звістка ресурсу, який постачається в країну автомобільним транспортом, йде через західний кордон або через річкові порти Ізмаїл та Рені, які знаходяться на Півдні Одеської області. . Багато ввезення в Україну зливається саме в цих регіонах, через що там навіть зникли черги на АЗС.

“Що стосується Центру та Сходу країни, то там дефіцит є. І наступним кроком має стати наповнення саме цих галузей. Не на всіх заправках є всі види палива, вони з’являються один чи два, і навіть зараз є черги”, — каже Мельничук.

Аналітик галузевого видання “НафтоРинок” Олександр Сіренко зазначає, що рішення системного оператора може бути спробою підіграти заяви уряду. При цьому не можна сказати, що постачання палива у великих мереж АЗС суттєво збільшилося.

Проте ситуація з постачанням покращала у невеликих регіональних мереж, які навіть почали знижувати ціни на дизельне паливо. Це може призвести до того, що великі мережі втратять частину клієнтів, які підуть до регіональних мереж. Конкуренція зробить свою справу”, – каже Сіренко.

За його словами, для багатьох гравців паливного ринку оптовим ринок став пріоритетнішим за роздрібний за час дефіциту. Оскільки оптовий ринок більш прибутковий і гроші там можна заробити швидше ніж на АЗС за нього зараз йде повноцінна конкурентна боротьба зараз. Через це ціни в опті пішли вниз і дизпаливо вже можна купити за 47-48 грн/л із доставкою.

Засновник групи “Прайм” Дмитро Леушкін каже, що наразі розпочалася збиральна компанія та збільшився попит на паливо у аграріїв. 

За словами бізнесмена, попит на паливо впав через спад споживання з боку окупованих територій. З іншого боку, споживання суттєво зросло через активізацію попиту на автомобільні перевезення з боку бізнесу в умовах блокади морських портів.

“За моїм відчуттям, ринок наповнений на 75%. Якщо взяти західні регіони, вони наповнені на 90%, а схід і північ на 60-65%. І це об’єктивно, бо туди возити довше. Така ситуація триватиме досить тривалий період, оскільки раніше вся логістика нафтопродуктів в Україні була побудована на залізничних постачаннях до великих нафтобаз, звідки паливо розподілялося на АЗС бензовозами. Зараз все возитися або через західний кордон або з Півдня”, — каже Леушкін.

За його словами, мережі АЗС будуть проводити оптимізацію АЗС і багато заправок буде законсервовано до кращих часів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: пальне

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025