Українські водії, які звикли заправлятися бензином, дизпаливом чи автогазом на популярних мережах АЗС ОККО та WOG, через дефіцит палива відчули значні незручності. Компанії намагаються це компенсувати, проте клієнти залишаються питання.
Об этом пишет “Хвиля”.
У коментарях у Facebook клієнт ОККО поскаржився на те, що щоденним ритуалом для нього став пошук палива всіма можливими способами. Справді, часто українцям доводиться шукати інформацію про наявність та ціни на паливо в інтернеті, у місцевих групах у Телеграм та Viber.
Однак ОККО вирішили цю проблему та створили чат-бот, про який нагадали користувачеві.
Щоб скористатися функцією пошуку, необхідно увімкнути геолокацію та дати дозвіл боту на її використання, щоб отримувати актуальну інформацію про наявність палива на найближчих заправках мережі.
Постійні клієнти WOG тим часом були обурені тим, що на частині заправок мережі приймають оплату лише карткою або талонами , про що раніше компанія попереджала.
У WOG уточнили, що незручності, які зазнали деякі водії, легко можна виправити, адже всього 37 заправок зі всієї мережі працюють на нових умовах з прийомом оплати за “безготівкою”. Інші АЗС приймають всі доступні методи оплати, включаючи готівку.
Leave a Comment