З початком російської агресії, перериванням логістичних ланцюжків постачання автомобільного пального, знищенням нафтопереробних заводів та нафтобаз, в Україні виник брак бензину та дизельного палива. Саме дефіцит пального на внутрішньому ринку став основним чинником його подорожчання.
Про це йдеться у Щомісячному макроекономічному та монетарному огляді Нацбанку.
За даними регулятора, основні причини дефіциту – руйнування російськими загарбниками паливної інфраструктури та НПЗ, блокування портів, дорожча та триваліша логістика.
У НБУ нагадали, що 17 травня Кабмін відмовився від державного регулювання цін на пальне, аби оператори ринку могли наситити український ринок нафтопродуктів.
Натомість світові ціни на нафту залишаються високими – зросли до 121 дол./бар. В результаті очікується стабілізація цін на пальне, проте на високому рівні, йдеться у огляді.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment