З початком російської агресії, перериванням логістичних ланцюжків постачання автомобільного пального, знищенням нафтопереробних заводів та нафтобаз, в Україні виник брак бензину та дизельного палива. Саме дефіцит пального на внутрішньому ринку став основним чинником його подорожчання.
Про це йдеться у Щомісячному макроекономічному та монетарному огляді Нацбанку.
За даними регулятора, основні причини дефіциту – руйнування російськими загарбниками паливної інфраструктури та НПЗ, блокування портів, дорожча та триваліша логістика.
У НБУ нагадали, що 17 травня Кабмін відмовився від державного регулювання цін на пальне, аби оператори ринку могли наситити український ринок нафтопродуктів.
Натомість світові ціни на нафту залишаються високими – зросли до 121 дол./бар. В результаті очікується стабілізація цін на пальне, проте на високому рівні, йдеться у огляді.
Опитування Американської автомобільної асоціації (ААА) показало, що стереотипи щодо агресивного водіння не завжди відповідають дійсності.…
Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися…
Флагманський седан Tesla Model S був визнаний журналом TIME одним із найкращих винаходів 2000-х років,…
Експерти Інституту споживчих експертиз провели масштабне дослідження, щоб перевірити, чи дійсно українці отримують повну кількість…
Сучасні машини наповнені опціями, багато з яких приховані, але при цьому призначені для підвищення безпеки…
У жовтні водіям не варто зволікати з переходом на зимову гуму, адже це не лише…
Leave a Comment