З початком російської агресії, перериванням логістичних ланцюжків постачання автомобільного пального, знищенням нафтопереробних заводів та нафтобаз, в Україні виник брак бензину та дизельного палива. Саме дефіцит пального на внутрішньому ринку став основним чинником його подорожчання.
Про це йдеться у Щомісячному макроекономічному та монетарному огляді Нацбанку.
За даними регулятора, основні причини дефіциту – руйнування російськими загарбниками паливної інфраструктури та НПЗ, блокування портів, дорожча та триваліша логістика.
У НБУ нагадали, що 17 травня Кабмін відмовився від державного регулювання цін на пальне, аби оператори ринку могли наситити український ринок нафтопродуктів.
Натомість світові ціни на нафту залишаються високими – зросли до 121 дол./бар. В результаті очікується стабілізація цін на пальне, проте на високому рівні, йдеться у огляді.
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Leave a Comment