Поки що деякі країни-партнери лише обіцяють поставити в Україну гусеничну бронетехніку Словенія вже це робить. Днями міністр оборони братської країни Мар’ян Шарець повідомив, що для ЗСУ було передано 35 бойових машин піхоти, повідомляє Rtvslo . Швидше за все, йдеться про машини М-80А, які виготовлялися в Югославії з 1980 року.
М-80А є істотно видозміненим БМП-2. Почнемо з того, що тут інший бронекорпус, а гусеничний двідітель має п’ять опорних ковзанок замість шести. Машина має компактніші габаритні розміри: довжину 6,42 м проти 6,73 м у БМП-2, шируну 2,90 м проти 3,15 м і висоту 2,20 м проти 2,45 м. Відповідно менше і бойова маса – 13850 кг, порівняно з 14700 кг у БМП-2.
Є різниця і щодо озброєння. Якщо на БМП-2 встановлено 30-мм автоматичну гармату 2А42, то на словенському побратимі – 20-мм, марки Hispano-Suiza, HS 804. Вона має ефективну дальність 1500 м та боєкомплект 400 снарядів. Кількість осіб екіпажу та десанту у машин однакова – 3+7. І ще дуже важлива відмінність М-80А від БМП-2 – двигун. На закордонному аналогу розміщено дизель Daimler-Benz потужністю 315 к.с., що випускався за ліцензією югославським підприємством FAMOS з 1980 року.
У будь-якому разі 35 бойових машин піхоти – хороша підмога для Збройних сил України, адже через запеклі бої з російськими окупантами постійно потребує свіжого підкріплення ефективною бронетехнікою.
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Leave a Comment