Незважаючи на покращення ситуації з постачанням палива в Україну, на заправках досі спостерігаються чималі черги. Більшість українських автомобілістів не те що не їздять із порожнім баком, а ще й тримають парочку каністр із паливом про запас.
Однією з основних причин повільної боротьби з дефіцитом палива директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн вважає надто сильний ажіотаж серед населення. Так, багато людей стоять у чергах заради того, щоб залити бак до повного, а залишок злити в каністру “про запас”. Через такий підхід, на заправках утворюються величезні черги, хоча люди не мають критичної потреби в цьому бензині.
“Коли складаємо прогнозний баланс, все одно не розраховуємо на такий ажіотаж. Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, це не дуже відрізняється від довоєнного рівня. Тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде у суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт, і кожна машина з каністрою, тому не вдається так швидко ліквідувати дефіцит», – упевнений Куюн.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
View Comments
Хiба так важко зробити лiмiт на споживаня палива пересiчним громодянинам и кожний буде розраховувать выкористання свого авто?