Незважаючи на покращення ситуації з постачанням палива в Україну, на заправках досі спостерігаються чималі черги. Більшість українських автомобілістів не те що не їздять із порожнім баком, а ще й тримають парочку каністр із паливом про запас.
Однією з основних причин повільної боротьби з дефіцитом палива директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн вважає надто сильний ажіотаж серед населення. Так, багато людей стоять у чергах заради того, щоб залити бак до повного, а залишок злити в каністру “про запас”. Через такий підхід, на заправках утворюються величезні черги, хоча люди не мають критичної потреби в цьому бензині.
“Коли складаємо прогнозний баланс, все одно не розраховуємо на такий ажіотаж. Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, це не дуже відрізняється від довоєнного рівня. Тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде у суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт, і кожна машина з каністрою, тому не вдається так швидко ліквідувати дефіцит», – упевнений Куюн.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
View Comments
Хiба так важко зробити лiмiт на споживаня палива пересiчним громодянинам и кожний буде розраховувать выкористання свого авто?