Прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом: на що чекати водіям

0
3665

Директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що спрогнозувати, якими будуть ціни на бензин до кінця літа неможливо, проте різкого їхнього підвищення не буде, йдеться в матеріалі ТСН.

“З великою впевненістю можу сказати, що поки що не бачу передумов для здорожчання. Є у нас, так би мовити, запас міцності для того, щоб амортизувати подальше можливе подорожчання пального.

Якщо будуть якісь критичні сценарії – зараз лунають прогнози $140-150 за барель – у такому разі треба буде дивитися: може тоді щось і станеться. Але поки що у нас є $120-125 за барель, таких передумов (для здорожчання бензину, – прим.) немає.

Відповідно, ускладнюється завдання пошуку цих обсягів для нас. Тому що у нас також споживання зростає. Ми бачимо, що потихеньку працює економіка. В аграрному секторі досить непогано минула посівна, і треба буде забирати цей урожай. А це означає, що буде навантаження на транспорт. І буде високий попит. Багато хто повертається зараз, це також впливає на транспортну інфраструктуру. Тому попит зростатиме, а шукати пальне буде ще складніше. Я думаю, що буде зберігатися така напружена ситуація з пальним.

Є черги (на АЗС, – ред.), хоча вони й не такі великі, як були у травні. Із позитивних новин – те, що ми вийшли на постачання обсягів, достатніх для критичної інфраструктури, для промисловості. Це найважливіше на сьогоднішній день. Відповідно, все, що буде зверху, вже надходитиме на ринок приватних споживачів. Саме в цьому сегменті споживання ми поки що бачимо недостатньо обсягів поставок. Сподіваюся, зможемо протягом місяця-двох покращити ситуацію, якщо не буде жодних “сюрпризів” та форс-мажорів”, – зазначив Куюн.

Зараз читають  В Україні повністю зупинилася нафтопереробна сфера

А ось власник однієї з мереж АЗС Дмитро Льоушкін прогнозує, що зростання споживання пального, яке зараз відбувається значно перевищує можливості постачання його усіма операторами. Крім того, ще й є інші чинники, які будуть впливати на ринок нафтопродуктів. Отже, новий виток дефіциту майже неминучий.

“Ціни злітають у Європі, нафта у відриві та пік попиту… Тут ми раптом, звідки не візьмись. Зі своїми караванами… бензолетами.

Опт уже плюсонув на гривню-три від регіону. Але найнапружніше, що ми поки що програємо постачанням зростання споживання. Збиральна наближається, фермери і дикий обсяг зростання перевезень. Все ж таки на колесах зараз і зерно і побутові товари. Логістики залізницею поменшало, вона незграбна, автотранспорт у фаворі, траси перевантажені… Але це все дизель… якого на таке споживання явно немає.

І особисто у мене тепер дизель викликає більше побоювань, аніж бензин, його потроху тягнуть, його треба не так багато, порівняно з дизелем”, – сказав Льоушкін.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.