Новини

Євросоюз надасть поблажки автовиробникам

Законодавці ЄС проголосують за остаточну пропозицію щодо 100-відсоткового скорочення викидів транспортних засобів до 2035 року у рамках широкого пакету законів про клімат.

Цього тижня Європейський парламент проголосує за те, чи слід послабити план 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів — крок, який призведе до заборони продажу нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Пропозиція дозволити продаж тільки нових автомобілів з нульовим рівнем викидів у 27 країнах Європейського Союзу після 2035 року означатиме, що автомобілі з бензиновими або дизельними двигунами, включаючи гібриди, по суті будуть замінені повністю електричними моделями.

100-відсоткове скорочення було центральним елементом плану Fit for 55, представленого в липні 2021 року, який спрямований на скорочення чистих парникових газів в ЄС на 55% до 2030 року на шляху до вуглецевої нейтральності до 2050 року. Поправки, які обговорюватимуться цього тижня від ЄНП, найбільшої групи законодавців у парламенті, намагатимуться послабити пропоноване скорочення до 90%.

Існуючі правила викидів транспортних засобів наказують до 2030 року скоротити викиди CO2 на 37,5% порівняно із середнім показником 2021 року, що становить 95 г CO2 на кілометр. Екологічні групи хочуть посилити обмеження, включивши суворіші проміжні цілі, зокрема скорочення на 45% до 2027 року.

У травні екологічний комітет Європарламенту підтримав мету скорочення викидів на 100% до 2035 року.
Минулого тижня група з 50 неурядових та споживчих організацій направила членам парламенту лист із закликом встановити проміжну мету на 2027 рік та підтримати поетапну відмову від усіх нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння «якнайближчим до 2030 року, але не пізніше 2035 року».

Галузеві групи кажуть, що мета 2035 року коштуватиме тисячі робочих місць, і закликали переглянути пропозицію, щоб забезпечити більш м’який перехід до електрифікації. Консервативні члени парламенту підтримують заходи, які б дозволили зберегти продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року, при цьому скоротивши викиди на 90% до цієї дати.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт пояснив, чому безалкогольне пиво може бути небезпечним за кермом

Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…

21.08.2025

Прості звички водія, які можуть скоротити витрату палива вдвічі

Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…

20.08.2025

Toyota Land Cruiser готується повністю перейти на електричну тягу

Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…

20.08.2025

Експерт розповів, як визначити машини, які довго працювали в таксі

На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…

20.08.2025

Топ-5 найнадійніших японських кросоверів та позашляховиків останніх років

Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…

20.08.2025

Tesla повертає важіль поворотників у Model 3

У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…

20.08.2025