Новини

Євросоюз надасть поблажки автовиробникам

Share

Законодавці ЄС проголосують за остаточну пропозицію щодо 100-відсоткового скорочення викидів транспортних засобів до 2035 року у рамках широкого пакету законів про клімат.

Цього тижня Європейський парламент проголосує за те, чи слід послабити план 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів — крок, який призведе до заборони продажу нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Пропозиція дозволити продаж тільки нових автомобілів з нульовим рівнем викидів у 27 країнах Європейського Союзу після 2035 року означатиме, що автомобілі з бензиновими або дизельними двигунами, включаючи гібриди, по суті будуть замінені повністю електричними моделями.

100-відсоткове скорочення було центральним елементом плану Fit for 55, представленого в липні 2021 року, який спрямований на скорочення чистих парникових газів в ЄС на 55% до 2030 року на шляху до вуглецевої нейтральності до 2050 року. Поправки, які обговорюватимуться цього тижня від ЄНП, найбільшої групи законодавців у парламенті, намагатимуться послабити пропоноване скорочення до 90%.

Існуючі правила викидів транспортних засобів наказують до 2030 року скоротити викиди CO2 на 37,5% порівняно із середнім показником 2021 року, що становить 95 г CO2 на кілометр. Екологічні групи хочуть посилити обмеження, включивши суворіші проміжні цілі, зокрема скорочення на 45% до 2027 року.

У травні екологічний комітет Європарламенту підтримав мету скорочення викидів на 100% до 2035 року.
Минулого тижня група з 50 неурядових та споживчих організацій направила членам парламенту лист із закликом встановити проміжну мету на 2027 рік та підтримати поетапну відмову від усіх нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння «якнайближчим до 2030 року, але не пізніше 2035 року».

Галузеві групи кажуть, що мета 2035 року коштуватиме тисячі робочих місць, і закликали переглянути пропозицію, щоб забезпечити більш м’який перехід до електрифікації. Консервативні члени парламенту підтримують заходи, які б дозволили зберегти продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року, при цьому скоротивши викиди на 90% до цієї дати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дії поліції, які роблять штраф недійсним: на що звернути увагу

Часто, коли бачиш поліцейського на дорозі, одразу починаєш панікувати, забувати про все на світі та…

11.01.2025

За яку помилку пасажира водію загрожує штраф: ключові деталі

Багато українських водіїв забувають, що відповідальність на дорозі стосується не лише їхніх власних дій, а…

11.01.2025

Розкрито найкращі роки випуску Toyota Land Cruiser

Позашляховик Toyota Land Cruiser давно є фаворитом для тих, хто шукає надзвичайно надійний і при…

11.01.2025

Як доглядати за новим автомобілем: ключові поради від експертів

Щоб продовжити термін експлуатації нової машини, важливо дотримуватися всіх рекомендацій виробника, повідомив експерт з СТО.…

11.01.2025

Французькі електромобілі стали автомобілями року в Європі

Журі конкурсу "Автомобіль року в Європі" підбило підсумки останнього змагання, і цьогорічну нагороду отримали відразу…

11.01.2025

Топ-3 гібридних авто в Україні: які моделі лідирують на ринку

У 2024 році в Україні було зареєстровано 23,9 тисячі гібридних легкових авто (HEV та PHEV),…

11.01.2025