Новини

Євросоюз надасть поблажки автовиробникам

Share

Законодавці ЄС проголосують за остаточну пропозицію щодо 100-відсоткового скорочення викидів транспортних засобів до 2035 року у рамках широкого пакету законів про клімат.

Цього тижня Європейський парламент проголосує за те, чи слід послабити план 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів — крок, який призведе до заборони продажу нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Пропозиція дозволити продаж тільки нових автомобілів з нульовим рівнем викидів у 27 країнах Європейського Союзу після 2035 року означатиме, що автомобілі з бензиновими або дизельними двигунами, включаючи гібриди, по суті будуть замінені повністю електричними моделями.

100-відсоткове скорочення було центральним елементом плану Fit for 55, представленого в липні 2021 року, який спрямований на скорочення чистих парникових газів в ЄС на 55% до 2030 року на шляху до вуглецевої нейтральності до 2050 року. Поправки, які обговорюватимуться цього тижня від ЄНП, найбільшої групи законодавців у парламенті, намагатимуться послабити пропоноване скорочення до 90%.

Існуючі правила викидів транспортних засобів наказують до 2030 року скоротити викиди CO2 на 37,5% порівняно із середнім показником 2021 року, що становить 95 г CO2 на кілометр. Екологічні групи хочуть посилити обмеження, включивши суворіші проміжні цілі, зокрема скорочення на 45% до 2027 року.

У травні екологічний комітет Європарламенту підтримав мету скорочення викидів на 100% до 2035 року.
Минулого тижня група з 50 неурядових та споживчих організацій направила членам парламенту лист із закликом встановити проміжну мету на 2027 рік та підтримати поетапну відмову від усіх нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння «якнайближчим до 2030 року, але не пізніше 2035 року».

Галузеві групи кажуть, що мета 2035 року коштуватиме тисячі робочих місць, і закликали переглянути пропозицію, щоб забезпечити більш м’який перехід до електрифікації. Консервативні члени парламенту підтримують заходи, які б дозволили зберегти продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року, при цьому скоротивши викиди на 90% до цієї дати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024

Перший електромобіль Ferrari може стати кросовером

Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…

23.11.2024

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024