Новини

Євросоюз надасть поблажки автовиробникам

Share

Законодавці ЄС проголосують за остаточну пропозицію щодо 100-відсоткового скорочення викидів транспортних засобів до 2035 року у рамках широкого пакету законів про клімат.

Цього тижня Європейський парламент проголосує за те, чи слід послабити план 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів — крок, який призведе до заборони продажу нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Пропозиція дозволити продаж тільки нових автомобілів з нульовим рівнем викидів у 27 країнах Європейського Союзу після 2035 року означатиме, що автомобілі з бензиновими або дизельними двигунами, включаючи гібриди, по суті будуть замінені повністю електричними моделями.

100-відсоткове скорочення було центральним елементом плану Fit for 55, представленого в липні 2021 року, який спрямований на скорочення чистих парникових газів в ЄС на 55% до 2030 року на шляху до вуглецевої нейтральності до 2050 року. Поправки, які обговорюватимуться цього тижня від ЄНП, найбільшої групи законодавців у парламенті, намагатимуться послабити пропоноване скорочення до 90%.

Існуючі правила викидів транспортних засобів наказують до 2030 року скоротити викиди CO2 на 37,5% порівняно із середнім показником 2021 року, що становить 95 г CO2 на кілометр. Екологічні групи хочуть посилити обмеження, включивши суворіші проміжні цілі, зокрема скорочення на 45% до 2027 року.

У травні екологічний комітет Європарламенту підтримав мету скорочення викидів на 100% до 2035 року.
Минулого тижня група з 50 неурядових та споживчих організацій направила членам парламенту лист із закликом встановити проміжну мету на 2027 рік та підтримати поетапну відмову від усіх нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння «якнайближчим до 2030 року, але не пізніше 2035 року».

Галузеві групи кажуть, що мета 2035 року коштуватиме тисячі робочих місць, і закликали переглянути пропозицію, щоб забезпечити більш м’який перехід до електрифікації. Консервативні члени парламенту підтримують заходи, які б дозволили зберегти продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року, при цьому скоротивши викиди на 90% до цієї дати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як виглядає новий кросовер Duster, який буде продаватися в Україні

Нещодавно в Туреччині пройшла презентація нового Renault Duster. Позашляховик збиратиметься на заводі компанії в місті…

30.04.2024

Наступною електричною моделлю MINI може стати мотоцикл

MINI відомий своїми компактними та стильними автомобілями, тепер може вийти на ринок двоколісних транспортних засобів.…

30.04.2024

Названо найпопулярніші в Україні б/у авто віком до 5 років

Попит на вживані автомобілі в Україні, як і раніше, вищий, ніж на нові. Але останнім…

30.04.2024

Водіям підказали, які моторні олії краще вибрати для машини з пробігом

За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі…

30.04.2024

У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену…

30.04.2024

Компанія Toyota планує відродження моделі Starlet у вигляді GR-версії

Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…

30.04.2024