Новини

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів з обох боків пунктів пропуску з Польщею. Про це повідомив в.о. начальника Львівської митниці Данило Меньшиков під час брифінгу у “Медіацентрі Україна”

За словами Меньшикова, для фур із пальним вдалося зробити так звані “зелені коридори” в обидві сторони пунктів пропуску.

“Домовилися з поляками про “зелені коридори” для пального. Порожні бензовози прямують до Європи без черг, так само швидко вони повертаються до України та проходять митний кордон. Я вважаю, що проблему з пальним буде вирішено найближчим часом”, – сказав Меньшиков.

Також без черг пропускають автомобілі з гуманітарною допомогою. “Черги вантажоперевезень зменшилися протягом останнього тижня та стали контрольованими. Ми досягли домовленостей із польськими колегами, переформатували нашу роботу, зробили її більш ефективною. Наразі черг немає”, — повідомив в.о. начальника Львівської митниці.

Раніше Кабінет Міністрів повністю скасував державне регулювання роздрібних цін на бензин та дизпаливо.

Як повідомлялося, 17 травня перший віце-прем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко заявляла, що Оперативний штаб при Кабінеті Міністрів ухвалив рішення відмовитися від державного регулювання цін на пальне, проте називала певні “граничні ціни”.

“При цьому ми, звичайно, очікуємо, що граничні ціни на дизпаливо будуть не більше 58 грн., на бензин – не більше 52 грн.”, – пообіцяла вона.

Міністерство економіки 14 травня оновило граничні ціни на бензин та дизпаливо, після чого максимальна ціна на “звичайний” бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна перевищувати 39,86 грн/літр, на “звичайне” дизпаливо – 42,31 грн/літр. У той же час преміальні марки пального можуть реалізовуватися з 5% надбавкою: бензин А-95 — 41,85 грн/л, дизпаливо — за 44,42 грн/л.

На початку травня Кабмін підвищив граничну торгову надбавку до середньої роздрібної ціни на дизпаливо з 5 до 7 грн/літр, для бензинів – з 4,55 до 6,5 грн/літр. Також нова версія ухвали про держрегулювання містить норму, що дозволяє нерегульовану ціну на преміальні марки за наявності у продажу стандартної марки. За наявності лише преміальних марок на них поширюється норма 5% від граничної ціни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025

BMW готує X5 нового покоління з ультракомпактними «ніздрями»

Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…

30.09.2025