Новини

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів з обох боків пунктів пропуску з Польщею. Про це повідомив в.о. начальника Львівської митниці Данило Меньшиков під час брифінгу у “Медіацентрі Україна”

За словами Меньшикова, для фур із пальним вдалося зробити так звані “зелені коридори” в обидві сторони пунктів пропуску.

“Домовилися з поляками про “зелені коридори” для пального. Порожні бензовози прямують до Європи без черг, так само швидко вони повертаються до України та проходять митний кордон. Я вважаю, що проблему з пальним буде вирішено найближчим часом”, – сказав Меньшиков.

Також без черг пропускають автомобілі з гуманітарною допомогою. “Черги вантажоперевезень зменшилися протягом останнього тижня та стали контрольованими. Ми досягли домовленостей із польськими колегами, переформатували нашу роботу, зробили її більш ефективною. Наразі черг немає”, — повідомив в.о. начальника Львівської митниці.

Раніше Кабінет Міністрів повністю скасував державне регулювання роздрібних цін на бензин та дизпаливо.

Як повідомлялося, 17 травня перший віце-прем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко заявляла, що Оперативний штаб при Кабінеті Міністрів ухвалив рішення відмовитися від державного регулювання цін на пальне, проте називала певні “граничні ціни”.

“При цьому ми, звичайно, очікуємо, що граничні ціни на дизпаливо будуть не більше 58 грн., на бензин – не більше 52 грн.”, – пообіцяла вона.

Міністерство економіки 14 травня оновило граничні ціни на бензин та дизпаливо, після чого максимальна ціна на “звичайний” бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна перевищувати 39,86 грн/літр, на “звичайне” дизпаливо – 42,31 грн/літр. У той же час преміальні марки пального можуть реалізовуватися з 5% надбавкою: бензин А-95 — 41,85 грн/л, дизпаливо — за 44,42 грн/л.

На початку травня Кабмін підвищив граничну торгову надбавку до середньої роздрібної ціни на дизпаливо з 5 до 7 грн/літр, для бензинів – з 4,55 до 6,5 грн/літр. Також нова версія ухвали про держрегулювання містить норму, що дозволяє нерегульовану ціну на преміальні марки за наявності у продажу стандартної марки. За наявності лише преміальних марок на них поширюється норма 5% від граничної ціни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025