Новини

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів з обох боків пунктів пропуску з Польщею. Про це повідомив в.о. начальника Львівської митниці Данило Меньшиков під час брифінгу у “Медіацентрі Україна”

За словами Меньшикова, для фур із пальним вдалося зробити так звані “зелені коридори” в обидві сторони пунктів пропуску.

“Домовилися з поляками про “зелені коридори” для пального. Порожні бензовози прямують до Європи без черг, так само швидко вони повертаються до України та проходять митний кордон. Я вважаю, що проблему з пальним буде вирішено найближчим часом”, – сказав Меньшиков.

Також без черг пропускають автомобілі з гуманітарною допомогою. “Черги вантажоперевезень зменшилися протягом останнього тижня та стали контрольованими. Ми досягли домовленостей із польськими колегами, переформатували нашу роботу, зробили її більш ефективною. Наразі черг немає”, — повідомив в.о. начальника Львівської митниці.

Раніше Кабінет Міністрів повністю скасував державне регулювання роздрібних цін на бензин та дизпаливо.

Як повідомлялося, 17 травня перший віце-прем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко заявляла, що Оперативний штаб при Кабінеті Міністрів ухвалив рішення відмовитися від державного регулювання цін на пальне, проте називала певні “граничні ціни”.

“При цьому ми, звичайно, очікуємо, що граничні ціни на дизпаливо будуть не більше 58 грн., на бензин – не більше 52 грн.”, – пообіцяла вона.

Міністерство економіки 14 травня оновило граничні ціни на бензин та дизпаливо, після чого максимальна ціна на “звичайний” бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна перевищувати 39,86 грн/літр, на “звичайне” дизпаливо – 42,31 грн/літр. У той же час преміальні марки пального можуть реалізовуватися з 5% надбавкою: бензин А-95 — 41,85 грн/л, дизпаливо — за 44,42 грн/л.

На початку травня Кабмін підвищив граничну торгову надбавку до середньої роздрібної ціни на дизпаливо з 5 до 7 грн/літр, для бензинів – з 4,55 до 6,5 грн/літр. Також нова версія ухвали про держрегулювання містить норму, що дозволяє нерегульовану ціну на преміальні марки за наявності у продажу стандартної марки. За наявності лише преміальних марок на них поширюється норма 5% від граничної ціни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо автомобілі, які найпростіше ремонтувати

Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…

05.12.2025

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025

Tesla представила Model 3 Standard: доступніший електромобіль із запасом ходу 534 км

Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…

05.12.2025