Новини

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів

Львівська митниця організувала “зелені коридори” для бензовозів з обох боків пунктів пропуску з Польщею. Про це повідомив в.о. начальника Львівської митниці Данило Меньшиков під час брифінгу у “Медіацентрі Україна”

За словами Меньшикова, для фур із пальним вдалося зробити так звані “зелені коридори” в обидві сторони пунктів пропуску.

“Домовилися з поляками про “зелені коридори” для пального. Порожні бензовози прямують до Європи без черг, так само швидко вони повертаються до України та проходять митний кордон. Я вважаю, що проблему з пальним буде вирішено найближчим часом”, – сказав Меньшиков.

Також без черг пропускають автомобілі з гуманітарною допомогою. “Черги вантажоперевезень зменшилися протягом останнього тижня та стали контрольованими. Ми досягли домовленостей із польськими колегами, переформатували нашу роботу, зробили її більш ефективною. Наразі черг немає”, — повідомив в.о. начальника Львівської митниці.

Раніше Кабінет Міністрів повністю скасував державне регулювання роздрібних цін на бензин та дизпаливо.

Як повідомлялося, 17 травня перший віце-прем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко заявляла, що Оперативний штаб при Кабінеті Міністрів ухвалив рішення відмовитися від державного регулювання цін на пальне, проте називала певні “граничні ціни”.

“При цьому ми, звичайно, очікуємо, що граничні ціни на дизпаливо будуть не більше 58 грн., на бензин – не більше 52 грн.”, – пообіцяла вона.

Міністерство економіки 14 травня оновило граничні ціни на бензин та дизпаливо, після чого максимальна ціна на “звичайний” бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна перевищувати 39,86 грн/літр, на “звичайне” дизпаливо – 42,31 грн/літр. У той же час преміальні марки пального можуть реалізовуватися з 5% надбавкою: бензин А-95 — 41,85 грн/л, дизпаливо — за 44,42 грн/л.

На початку травня Кабмін підвищив граничну торгову надбавку до середньої роздрібної ціни на дизпаливо з 5 до 7 грн/літр, для бензинів – з 4,55 до 6,5 грн/літр. Також нова версія ухвали про держрегулювання містить норму, що дозволяє нерегульовану ціну на преміальні марки за наявності у продажу стандартної марки. За наявності лише преміальних марок на них поширюється норма 5% від граничної ціни.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий електричний Mercedes-Benz GLC 400 уже доступний для замовлення в Європі

Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…

22.10.2025

Названо електромобілі з найвитривалішими батареями

У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…

22.10.2025

Euro NCAP посилює стандарти безпеки: автовиробників змусять повернути кнопки в салони

У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…

22.10.2025

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025