Categories: Новини

Укpaїнцi мacoвo вiдмoвляються вiд “Лaнoсiв”: тpeнди автopинкy

2017 рокy yкраїнці кyпили нa 25% більшe нoвих автoмoбілiв, нiж 2016-го, пiдpaхували фaхівці “Укpaвтопpoму”.

Трійка лідерів колишня: японські, французькі та німецькі машини. А ось вітчизняних “Ланосів” купили майже вполовину менше. Експерти авторинку очікують цього року зростання продажів ще на 20% і бум попиту на електромобілі, пише Сегодня.

Що в тренді

Другий рік поспіль покупці віддають перевагу іномаркам відомих брендів, що належать до середнього класу (див. інфографіку).

З моделей найзатребуваніші так звані “паркетники” – автомобілі з повним приводом, або з неповним приводом (вони дешевше на 20-25%), але з високим дорожнім просвітом і кузовом універсал (ззаду є двері до салону, задні сидіння складні). Це дозволяє виїхати родиною або компанією на природу, на дачу, є місце для речей, а при потребі можна перевезти не важкий великогабаритний вантаж. Далі йдуть класичні 4-дверні хетчбеки і седани (зі звичним багажником), причому як дорогі, так і дешевші.

Недорогі іномарки стали альтернативою нашому “Ланосу” – за рік продажі нових “Ланосів” впали на 38% (до 1700 шт.). Водночас електромобілів, правда, переважно б/в, продано 2700 шт. У вісім разів виріс попит на дешеві мікролітражки з Узбекистану, їх продано майже 2400 шт., або 2,8% ринку нових авто.

Прогнози

Гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко відзначає зростання попиту на бюджетні моделі авто, причому всіх марок.

“Ще 10 років тому, коли автокредитування було на піку, люди купували машини за ціною $ 30-40 тис., зараз за готівку – по $ 12-25 тисяч, – аналізує Назаренко. – Ті, у кого грошей вдвічі менше, йдуть на вторинний ринок або купують нерозмитнені машини з Європи, не платять податки і їздять на свій страх і ризик”.

Назаренко прогнозує 2018 року зростання продажів на нові автомобілі до 100 тис. шт. на рік (для порівняння: рекордного 2008 року продано понад 600 тисяч штук). Також, за його словами, подвояться продажу електромобілів, причому як нових, так і б/в – до 5,5-6 тисяч штук.

Експерт авторинку Костянтин Кінбурн очікує буму продажів на електромобілі 2020 року:

“Люди придивляються до них, але беруть за ті ж $ 10-12 тис. Традиційні міські авто з низькою витратою палива. Думаю, що 2018-го електробуму ще не буде, але продажі зростуть втричі. А ось 2020-го “електро” вже стане гідною альтернативою”.

Також, за його словами, лідери продажів пропонують більший вибір моделей, ніж конкуренти, і дають відстрочки за платежами для корпоративних клієнтів, які поповнюють свої автопарк.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025