Новини

Чому дефіцит бензину в Україні не зникає: у Мінекономіки відповіли

Проблему з постачанням дизеля вдалося залагодити, а бензину все ще не вистачає.

ВУкраїні останні кілька місяців спостерігається нестача дизеля та бензин. У Мінекономіки запевняють, що обсяги завезення пального вдалося збільшити, однак є проблеми з певними його видами.

Про це повідомляє видання LB.ua, яке поспілкувалось із представниками міністерства.

За словами експертів, постачання дизельного палива в Україну вдалося налагодити, однак із бензином проблеми є, адже його надходить замало.

“Сьогодні до нас заходить приблизно на 20% більше дизеля, ніж споживається. Якщо взяти загалом за місяцем, то ми приблизно виходимо в баланс і завозимо дизеля стільки, скільки споживаємо. Бензину заходить суттєво менше потреб споживання. І тут ми розраховуємо на допомогу наших європейських партнерів”, – констатували у Міністерстві економіки, зазначивши, що працюють над цим.

При цьому оператори ринку, зокрема АЗС “ОККО”, називають цілком конкретну цифру нестачі пального країною — йдеться про 200 тисяч тонн. У прес-службі компанії повідомили, що причиною нестачі пального став дефіцит на ринку.

“До війни українці споживали в середньому 950 тис. тонн пального щомісяця (600 тис. тонн дизеля, 200 тис. тонн бензинів та 150 тис. тонн зрідженого газу). Такі обсяги задовольняли потреби ринку у необмеженій кількості. Для порівняння: у квітні паливний ринок України споживав 500 тис. тонн палива (300 тис. тонн дизеля, 150 тис. тонн бензинів і 50 тис. тонн газу), це попит, що сформувався в умовах війни, тобто станом на сьогоднішній день щомісяця ринок потребує близько 500 тис. Значну частину цієї необхідності закривав Кременчуцький НПЗ, однак після сумних подій наприкінці квітня він так і не відновив роботу, тому на ринку утворилася “дірка” обсягом близько 200 тис. тонн. оскільки є дві ключові проблеми:диверсифікація ринків закупівлі та налагодження логістичних ланцюжків”, – зазначили на “ОККО”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Європарламент ухвалив реформу водійських посвідчень: нові правила для всіх країн ЄС

Європейський парламент ухвалив масштабну реформу, яка уніфікує правила отримання та використання водійських посвідчень у всіх…

23.10.2025

Експерт розповів про ефективні способи захисту від викрадення авто

У сучасному світі питання захисту автомобіля від угону стає все більш актуальним: зловмисники не сидять…

23.10.2025

Як правильно мити авто на мийці самообслуговування

Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші.…

23.10.2025

Чому не варто надовго залишати авто у підземному паркінгу

Наразі практично будь-який багатоповерховий житловий будинок, окрім вуличної парковки, обладнаний ще й підземним паркінгом. Тут…

23.10.2025

Чому короткі зимові поїздки шкодять двигуну автомобіля

Холодний двигун - ворог, а не спосіб економити паливо. Взимку багато водіїв щодня долають кілька…

23.10.2025

Перші реалістичні рендери нового Audi A2 з’явилися в мережі

Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…

23.10.2025