Новини

Чому дефіцит бензину в Україні не зникає: у Мінекономіки відповіли

Share

Проблему з постачанням дизеля вдалося залагодити, а бензину все ще не вистачає.

ВУкраїні останні кілька місяців спостерігається нестача дизеля та бензин. У Мінекономіки запевняють, що обсяги завезення пального вдалося збільшити, однак є проблеми з певними його видами.

Про це повідомляє видання LB.ua, яке поспілкувалось із представниками міністерства.

За словами експертів, постачання дизельного палива в Україну вдалося налагодити, однак із бензином проблеми є, адже його надходить замало.

“Сьогодні до нас заходить приблизно на 20% більше дизеля, ніж споживається. Якщо взяти загалом за місяцем, то ми приблизно виходимо в баланс і завозимо дизеля стільки, скільки споживаємо. Бензину заходить суттєво менше потреб споживання. І тут ми розраховуємо на допомогу наших європейських партнерів”, – констатували у Міністерстві економіки, зазначивши, що працюють над цим.

При цьому оператори ринку, зокрема АЗС “ОККО”, називають цілком конкретну цифру нестачі пального країною — йдеться про 200 тисяч тонн. У прес-службі компанії повідомили, що причиною нестачі пального став дефіцит на ринку.

“До війни українці споживали в середньому 950 тис. тонн пального щомісяця (600 тис. тонн дизеля, 200 тис. тонн бензинів та 150 тис. тонн зрідженого газу). Такі обсяги задовольняли потреби ринку у необмеженій кількості. Для порівняння: у квітні паливний ринок України споживав 500 тис. тонн палива (300 тис. тонн дизеля, 150 тис. тонн бензинів і 50 тис. тонн газу), це попит, що сформувався в умовах війни, тобто станом на сьогоднішній день щомісяця ринок потребує близько 500 тис. Значну частину цієї необхідності закривав Кременчуцький НПЗ, однак після сумних подій наприкінці квітня він так і не відновив роботу, тому на ринку утворилася “дірка” обсягом близько 200 тис. тонн. оскільки є дві ключові проблеми:диверсифікація ринків закупівлі та налагодження логістичних ланцюжків”, – зазначили на “ОККО”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

З 11 березня вступають в силу нові правила для водіїв

Водіям слід звернути увагу, що розпочинається перший етап впровадження нової системи «Е-запис», про що повідомляє…

20.02.2025

Найпопулярніші електрокари серед українців: топ авто до 5 років

Українці активно купують вживані автомобілі з-за кордону, і за результатами січня 2025 року, кожен четвертий…

20.02.2025

Джеремі Кларксон готується до несподіваного повернення до автомобільного шоу

Журналіст Джеремі Кларксон припинив свою діяльність як провідне автомобільне шоу «Топ Гір» та «Гранд Тур»,…

20.02.2025

Автомобілі з легендарною витривалістю: хто лідирує за надійністю

Надійність — один із найважливіших факторів при купівлі вживаного автомобіля. Існує чимало моделей, які відзначаються…

20.02.2025

Mercedes-Benz тестує нові твердотільні батареї із запасом 1000 км

Mercedes-Benz почав тестування нових твердотільних батарей, які обіцяють революцію в електромобільній індустрії. Ці батареї забезпечать…

20.02.2025

Чим погані автомобілі Kia на думку їхніх власників

Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…

20.02.2025