Новини

Чому дефіцит бензину в Україні не зникає: у Мінекономіки відповіли

Проблему з постачанням дизеля вдалося залагодити, а бензину все ще не вистачає.

ВУкраїні останні кілька місяців спостерігається нестача дизеля та бензин. У Мінекономіки запевняють, що обсяги завезення пального вдалося збільшити, однак є проблеми з певними його видами.

Про це повідомляє видання LB.ua, яке поспілкувалось із представниками міністерства.

За словами експертів, постачання дизельного палива в Україну вдалося налагодити, однак із бензином проблеми є, адже його надходить замало.

“Сьогодні до нас заходить приблизно на 20% більше дизеля, ніж споживається. Якщо взяти загалом за місяцем, то ми приблизно виходимо в баланс і завозимо дизеля стільки, скільки споживаємо. Бензину заходить суттєво менше потреб споживання. І тут ми розраховуємо на допомогу наших європейських партнерів”, – констатували у Міністерстві економіки, зазначивши, що працюють над цим.

При цьому оператори ринку, зокрема АЗС “ОККО”, називають цілком конкретну цифру нестачі пального країною — йдеться про 200 тисяч тонн. У прес-службі компанії повідомили, що причиною нестачі пального став дефіцит на ринку.

“До війни українці споживали в середньому 950 тис. тонн пального щомісяця (600 тис. тонн дизеля, 200 тис. тонн бензинів та 150 тис. тонн зрідженого газу). Такі обсяги задовольняли потреби ринку у необмеженій кількості. Для порівняння: у квітні паливний ринок України споживав 500 тис. тонн палива (300 тис. тонн дизеля, 150 тис. тонн бензинів і 50 тис. тонн газу), це попит, що сформувався в умовах війни, тобто станом на сьогоднішній день щомісяця ринок потребує близько 500 тис. Значну частину цієї необхідності закривав Кременчуцький НПЗ, однак після сумних подій наприкінці квітня він так і не відновив роботу, тому на ринку утворилася “дірка” обсягом близько 200 тис. тонн. оскільки є дві ключові проблеми:диверсифікація ринків закупівлі та налагодження логістичних ланцюжків”, – зазначили на “ОККО”.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025