Новини

Чому дефіцит бензину в Україні не зникає: у Мінекономіки відповіли

Share

Проблему з постачанням дизеля вдалося залагодити, а бензину все ще не вистачає.

ВУкраїні останні кілька місяців спостерігається нестача дизеля та бензин. У Мінекономіки запевняють, що обсяги завезення пального вдалося збільшити, однак є проблеми з певними його видами.

Про це повідомляє видання LB.ua, яке поспілкувалось із представниками міністерства.

За словами експертів, постачання дизельного палива в Україну вдалося налагодити, однак із бензином проблеми є, адже його надходить замало.

“Сьогодні до нас заходить приблизно на 20% більше дизеля, ніж споживається. Якщо взяти загалом за місяцем, то ми приблизно виходимо в баланс і завозимо дизеля стільки, скільки споживаємо. Бензину заходить суттєво менше потреб споживання. І тут ми розраховуємо на допомогу наших європейських партнерів”, – констатували у Міністерстві економіки, зазначивши, що працюють над цим.

При цьому оператори ринку, зокрема АЗС “ОККО”, називають цілком конкретну цифру нестачі пального країною — йдеться про 200 тисяч тонн. У прес-службі компанії повідомили, що причиною нестачі пального став дефіцит на ринку.

“До війни українці споживали в середньому 950 тис. тонн пального щомісяця (600 тис. тонн дизеля, 200 тис. тонн бензинів та 150 тис. тонн зрідженого газу). Такі обсяги задовольняли потреби ринку у необмеженій кількості. Для порівняння: у квітні паливний ринок України споживав 500 тис. тонн палива (300 тис. тонн дизеля, 150 тис. тонн бензинів і 50 тис. тонн газу), це попит, що сформувався в умовах війни, тобто станом на сьогоднішній день щомісяця ринок потребує близько 500 тис. Значну частину цієї необхідності закривав Кременчуцький НПЗ, однак після сумних подій наприкінці квітня він так і не відновив роботу, тому на ринку утворилася “дірка” обсягом близько 200 тис. тонн. оскільки є дві ключові проблеми:диверсифікація ринків закупівлі та налагодження логістичних ланцюжків”, – зазначили на “ОККО”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Автоюрист назвав типові помилки водіїв при спілкуванні з поліцією

У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…

30.06.2025

ТОП-5 авто, які проїдуть пів мільйона без капремонту

У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…

30.06.2025

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025