На тлі дефіциту запасних частин до автомобілів у Росії значно збільшилася вартість їх обслуговування. І, схоже, найближчим часом ця тенденція збережеться. Вже зараз 33% опитаних готові відмовитись від своїх автомобілів, якщо не зможуть їх утримувати, а кожен п’ятий вже зараз має намір пересісти на громадський транспорт.
За даними аналітиків, третина автомобілістів стикається з поломками в автомобілі приблизно раз на 3-6 місяців. Ще 40% водіїв змушені ремонтувати його щорічно. У світлі подорожчання витрат на обслуговування, 37% росіян готові ремонтувати свої автомобілі самостійно. Цікаво, що лише один із десяти автомобілістів готовий чекати надходження запчастин у офіційного дилера. Інші планують шукати необхідне на дошках оголошень або через знайомих.
На даний момент проблеми з комплектуючими мають понад 70% автосервісів, що не могло не позначиться на вартості послуг. Виправити ситуацію з постачанням влада Росії вирішила шляхом «паралельного імпорту», тобто без дозволу офіційних виробників. У списку дозволеного контрафакту запасні частини, витратні матеріали, шини та автоаксесуари.
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…
Індикатор Check Engine - це спосіб, яким автомобіль повідомляє водієві, що з машиною щось не…
Leave a Comment