Розсортувавши звіти про виконані протягом року роботи, німці склали перелік легковиків, які потребували допомоги частіше за решту (задля справедливості було введено індекс, який враховує кількість викликів на тисячу зареєстрованих у Німеччині авто кожної моделі).

Загалом до нього потрапили 132 моделі 22 марок авто віком від трьох до десяти років, однак ми зекономимо ваш час і розповімо лише про “антилідерів” у кожному з класів.

Найпроблемніші авто, за даними ADAC, за кількістю викликів у 2021 році на 1000 зареєстрованих моделей:

Клас А

  • smart forfour (2015 р.в.): 30,2
  • smart fortwo (2016 р.в.): 26,3
  • Skoda Citigo (2012 р.в.): 24,5

Клас B

  • Renault Clio (2015 р.в.): 34,6
  • Hyundai i20 (2014 р.в.): 34,4
  • Peugeot 207 (2012 р.в.): 30,2

Клас С

  • Peugeot 308 (2012 р.в.): 33,1
  • Ford C-Max (2012 р.в.): 32,8
  • Kia Ceed (2012 р.в.): 31,0

Клас D

  • Ford S-Max (2016 р.в.): 38,1
  • Volkswagen Sharan (2013 р.в.): 37,0
  • Opel Insignia (2016 р.в.): 36,0

Клас Е

  • Mercedes-Benz E-класу (2012 р.в.): 23,7
  • Skoda Superb (2012 р.в.): 23,7
  • Volkswagen Touareg (2012 р.в.): 19,6

Фургони

  • Opel Vivaro (2015 р.в.): 19,8
  • Volkswagen Transporter (2012 р.в.): 19,4
  • Mercedes-Benz Vito / Viano (2012 р.в.): 18,3

Варто зазначити, що наведений перелік навряд чи можна назвати вичерпним, оскільки він у першу чергу є відбитком структури саме німецького автомобільного парку. Однак ця інформація може стати корисною для тих українських автомобілістів, які активно розглядають перспективу купівлі вживаного авто з Європи.

Звичайно, щорічний індекс надійності ADAC навряд чи можна вважати істиною в останній інстанції, але якесь уявлення про надійність він усе-таки дає.