Розсортувавши звіти про виконані протягом року роботи, німці склали перелік легковиків, які потребували допомоги частіше за решту (задля справедливості було введено індекс, який враховує кількість викликів на тисячу зареєстрованих у Німеччині авто кожної моделі).
Загалом до нього потрапили 132 моделі 22 марок авто віком від трьох до десяти років, однак ми зекономимо ваш час і розповімо лише про “антилідерів” у кожному з класів.
Найпроблемніші авто, за даними ADAC, за кількістю викликів у 2021 році на 1000 зареєстрованих моделей:
Клас А
- smart forfour (2015 р.в.): 30,2
- smart fortwo (2016 р.в.): 26,3
- Skoda Citigo (2012 р.в.): 24,5
Клас B
- Renault Clio (2015 р.в.): 34,6
- Hyundai i20 (2014 р.в.): 34,4
- Peugeot 207 (2012 р.в.): 30,2
Клас С
- Peugeot 308 (2012 р.в.): 33,1
- Ford C-Max (2012 р.в.): 32,8
- Kia Ceed (2012 р.в.): 31,0
Клас D
- Ford S-Max (2016 р.в.): 38,1
- Volkswagen Sharan (2013 р.в.): 37,0
- Opel Insignia (2016 р.в.): 36,0
Клас Е
- Mercedes-Benz E-класу (2012 р.в.): 23,7
- Skoda Superb (2012 р.в.): 23,7
- Volkswagen Touareg (2012 р.в.): 19,6
Фургони
- Opel Vivaro (2015 р.в.): 19,8
- Volkswagen Transporter (2012 р.в.): 19,4
- Mercedes-Benz Vito / Viano (2012 р.в.): 18,3
Варто зазначити, що наведений перелік навряд чи можна назвати вичерпним, оскільки він у першу чергу є відбитком структури саме німецького автомобільного парку. Однак ця інформація може стати корисною для тих українських автомобілістів, які активно розглядають перспективу купівлі вживаного авто з Європи.
Звичайно, щорічний індекс надійності ADAC навряд чи можна вважати істиною в останній інстанції, але якесь уявлення про надійність він усе-таки дає.
Leave a Comment