Протягом останніх двох тижнів в АМКУ моніторить ситуацію на ринку палива, аналізуючи інформацію від загальнодоступних джерел, споживачів та влади.
При цьому деякі дані є досить суперечливими. З одного боку, бензин на ринку нібито є достатньою, але оператори його просто не продають через роздрібну мережу АЗС.
На тих заправках, які все ж таки реалізовують бензин і дизель, черги можуть досягати кількох кілометрів. У зв’язку з цим в АМКУ вирішили провести дослідження щодо того, чи дотримуються оператори АЗС вимог законодавства про захист економічної конкуренції.
Головна мета даного дослідження – з’ясувати чи були причини дефіциту палива об’єктивними чи обмеження пропозиції у квітні-травні 2022 року – результат змови найбільших гравців ринку.
Перший крок у рамках даного розслідування – робоча зустріч із представниками найбільших мереж АЗС в Україні, що відбулася 12 травня. Представники мереж АЗС розповіли про проблеми, з якими вони наразі зіткнулися. Так, серед основних причин дефіциту вони назвали складність розбудови логістичних ланцюжків та регулювання цін на паливо.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment