У травні країні знадобиться близько 120 тис. тонн бензину та 254 тис. тонн дизпалива. Про такі потреби говорять у Міністерстві економіки України.
У Кабміні уточнили, що минулого року Україна імпортувала автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним транспортом 9,6 млн. тонн пального, або 82% всього обсягу споживання палива.
При цьому з початком выйни структура імпорту радикально змінилася, оскільки морські поставки заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина пального постачалася з Росії та Білорусі.
Тепер доступним шляхом залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
“Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути постачання. В результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові – у 5 разів”, – обіцяє перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується значно більше споживання.
Йде робота над ввезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля, його потреба на травень становить 254 тис. тонн, – йдеться в повідомленні.
За словами Свириденко, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничне навантаження.
“Востаннє логістичні проблеми такого масштабу наша країна вирішувала у 1943-1944 роках. Працюємо над вузлами навантаження на залізниці; будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики та Адріатики”, – наголосила Свириденко.