В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою.
Таку заяву зробив голова Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн, повідомляють Економічні новини з посиланням на today.ua.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment