В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…
У 2025 році в Україні за перевищення швидкості передбачено штрафи від 340 до 1700 гривень…
В Європі знову розгортається дискусія навколо автопрому, і цього разу вона стосується не двигунів, а…
Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх - і в бензобак може потрапити дизель.…
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Leave a Comment