В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
Audi почала продажі оновлених A3 та S3 2025 модельного року в Австралії. Компактні моделі представлені…
Зупинка автомобіля поліцією – це ситуація, яка може викликати у водія неприємні емоції, адже найчастіше…
Subaru Outback змінив покоління. На автосалоні в Нью-Йорку Subaru показав цілий розсип новинок, і однією…
Купівля вживаного автомобіля — це завжди певний ризик, адже, як і на побаченні всліпу, зовні…
Автовиробники прагнуть укомплектувати свої моделі якомога більшою кількістю функцій, однак деякі з них викликають у…
Багато водіїв вважають, що нейтральний режим в автоматичних трансмісіях призначений для буксирування автомобіля. Це дозволяє…
Leave a Comment