В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment