В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
Зима вже зовсім близько, сніг і морози вже дісталися України. І саме час задуматися про…
Антифриз – це справжній рятівник для машини. Він не дає двигуну замерзнути взимку чи перегрітися…
Ford Ranger з'явиться важка версія Super Duty: перші фото. Австралійський підрозділ «блакитного овалу» поділився тизером…
Про це в інтерв'ю Autocar розповів відповідальний за технічний розвиток німецького автогіганта Кай Грюніц на…
Експерт розвіяв популярні міфи та дав чіткі поради щодо заміни моторної оливи. Він зазначив, що…
Великобританія рішуче затвердила нову дату заборони виробництва автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) — 2030…
Leave a Comment