В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
2 листопада на Русанівській набережній у Києві сталася аварія за участю Porsche 911 GTS, про…
Їздити на літніх шинах узимку небезпечно і категорично не рекомендується, оскільки гума втрачає еластичність при…
Багато автолюбителів помічали, що їхні машини страждають від птахів частіше за інші. Виявляється, тут не…
На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…
Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…
Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…
Leave a Comment