В Україні, яка вже майже два місяці бореться з російськими загарбниками, дефіцит бензину та дизельного палива відбувається через проблеми з логістикою. Таку заяву зробив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
За його словами, перед імпортерами зараз постає завдання не лише пошуку бензину та дизельного палива в Європі, а й його доставка в Україну. На Старому Континенті зараз немає зайвих цистерн для палива та локомотивів. Крім того, не всі вагони відповідають технічним нормам української залізниці, тобто вони не можуть рухатися нашими залізничними коліями.
Зараз при розрахунку фахівцями Мінекономіки формули максимально дозволеної ціни палива на роздрібний продаж логістичні та інші витрати становлять 50 доларів за тонну, то до початку війни були лише 27 доларів за тонну.
Куюн зазначив, що збільшилося постачання палива на український ринок автомобільним транспортом. При цьому він вважає, що державі потрібно відмовитися від регулювання цін на бензин та дизельне паливо, оскільки це допоможе збільшити імпорт із Європи та заповнити український ринок.
Компанія Bentley представила лімітований родстер Batur Convertible. Тираж дводверки складе 16 екземплярів. Кожна отримає 750-сильний…
Влітку цього року компанія Mercedes-Benz Trucks організує наймасштабніший тест-драйв у своїй історії. Два прототипи електричної…
Перший погляд на новий Geely Galaxy E5: буде і версія з правим кермом. Geely розширює…
Якщо паливна система автомобіля пошкоджена внаслідок аварії, повний бак може підвищити ризик пожежі через велику…
Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши оновлені версії моделей Kodiaq і Superb…
Toyota планомірно оновлює всю свою лінійку позашляховиків. Слідом за Land Cruiser і Land Cruiser Prado…
Leave a Comment