Через проблеми з європейською логістикою в нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основною задачею був пошук ресурсів у Європі, велику частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовано, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі наразі немає зайвих цистерн і локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільній імпорт. Для розуміння всеосяжності пошуків ресурсу українцями – вперше (на моїй пам’яті) відмічено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо продукт із Нідерландів і Бельгії», — каже він.
С.Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але щодо дизельного пального вона виглядає найбільшою. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи упаде – й стане дещо легше.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment