Через проблеми з європейською логістикою в нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основною задачею був пошук ресурсів у Європі, велику частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовано, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі наразі немає зайвих цистерн і локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільній імпорт. Для розуміння всеосяжності пошуків ресурсу українцями – вперше (на моїй пам’яті) відмічено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо продукт із Нідерландів і Бельгії», — каже він.
С.Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але щодо дизельного пального вона виглядає найбільшою. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи упаде – й стане дещо легше.
Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…
Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…
Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…
Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…
Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…
Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…
Leave a Comment