Через проблеми з європейською логістикою в нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основною задачею був пошук ресурсів у Європі, велику частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовано, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі наразі немає зайвих цистерн і локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільній імпорт. Для розуміння всеосяжності пошуків ресурсу українцями – вперше (на моїй пам’яті) відмічено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо продукт із Нідерландів і Бельгії», — каже він.
С.Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але щодо дизельного пального вона виглядає найбільшою. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи упаде – й стане дещо легше.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment