Через проблеми з європейською логістикою в нашій країні спостерігається дефіцит пального.
Про це на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
За його словами, на початку весни основною задачею був пошук ресурсів у Європі, велику частину ринку закривав Кременчук. З початку квітня завод не працює, імпортні ресурси законтрактовано, але тепер перед імпортерами інше завдання – привезти пальне.
Експерт каже, що у Європі наразі немає зайвих цистерн і локомотивів.
«З позитиву – активізувався автомобільній імпорт. Для розуміння всеосяжності пошуків ресурсу українцями – вперше (на моїй пам’яті) відмічено імпорт бензину з Німеччини. Спойлер – чекаємо продукт із Нідерландів і Бельгії», — каже він.
С.Куюн зазначає, що напруга спостерігається з усіма видами пального, але щодо дизельного пального вона виглядає найбільшою. Водночас він очікує, що незабаром сезонний попит на пальне трохи упаде – й стане дещо легше.
У мережі вже з'явилися шпигунські фото оновленого Kia Stonic 2026 року, а також перші подробиці…
Сьогодні на дорогах можна часто побачити мопеди, моторолери та інші двоколісні засоби, тож багатьох цікавить,…
Mercedes-AMG офіційно представив на ринку Китаю оновлений GLC Coupe 43 4MATIC 2026 модельного року. Авто…
Volvo Cars і Polestar підтвердили, що спільно працюють над новим електричним кросовером Polestar 7, який…
Чим дбайливіше ви ставитеся до будь-якої речі, тим довше вона прослужить - це правило повністю…
В Україні водії повинні пам'ятати: за відсутність обов'язкових засобів безпеки в машині можна отримати не…
Leave a Comment