Востанні години перед дедлайном черга на польсько-білоруському кордоні розтяглася на 80 кілометрів, деякі водії сказали, що очікують понад 30 годин і що встигнути виїхати до настання 16 квітня немає шансів.
У суботу, за інформацією кореспондента BBC у Варшаві, на двох пунктах пропуску очікували від 200 до 400 фур, орієнтовний час очікування скоротився до 12 годин.
Припускають, що ще тисячі інших фур з Росії та Білорусі досі знаходяться на території ЄС. Достеменно невідомо, що їх чекає.
Представник однієї з транспортних асоціацій Польщі висловив стурбованість, що якщо у Євросоюзі вирішать конфіскувати ці вантажівки, це може призвести до дзеркального кроку з боку РФ та Білорусі.
ЄС останнім пакетом санкцій заборонив роботу на території країн-членів вантажних перевізників з Росії і Білорусі, крім винятків для транспортування деяких товарів.
Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…
Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…
Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…
Хоча термін «фастбек» найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів.…
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Leave a Comment