По-перше, зазначив він, на європейському ринку – високі закупівельні ціни через дефіцит нафтопродуктів.

По-друге, ускладнилася логістика, особливо для компаній із центральних, східних та південних регіонів України. За його словами, «витратна частина балансує на межі збитків». Тому чимало компаній вагаються, наскільки доцільно займатися автозаправним бізнесом.

Експерт припустив, що із такої тенденції в індустрії можуть залишитися лише великі учасники ринку, які не зможуть задовольнити попит для всіх споживачів. Крім того, великі мережі АЗС здебільшого присутні в обласних центрах та на основних автошляхах.

Тому на «периферійних територіях», де було представлено дрібні регіональні компанії, може виникнути дефіцит палива. Саме ця категорія, наголосив директор «Консалтингової групи А-95», забезпечує потреби аграріїв та інших представників промислового сектору.