Ситуація на паливному ринку в Україні дуже нестабільна. Справа в тому, що російські окупанти продовжують обстрілювати українські нафтобази, тим самим позбавляючи країну запасів пального. До того ж, кілька днів тому вони завдали непоправної шкоди нафтопереробному заводу в Кременчуці, внаслідок чого він призупинив свою діяльність.
Таким чином, рашисти намагаються не тільки залишити без пального нашу армію, а й зірвати посівну. Проте уряд країни робить все можливе, щоб їм це не вдалося. За словами міністра енергетики України Германа Галущенка, вже налагоджено канали постачання бензину та дизеля з Європи. Ввезення пального здійснюється як залізницею, так і бензовозами. Також незабаром на українських заправках з’явиться американський дизель (вперше в історії нашої країни).
Для того, щоб ціна на європейське та американське пальне не була захмарною, уряд країни скасував акциз і знизив ПДВ з 20 до 7%. Також посилено контроль за ціноутворенням. На жаль, невеликі компанії змушені були закритися, тому що їм довелося працювати собі на збиток.
Щоб ця тенденція не продовжилася і надалі, провідні експерти у галузі просять скасувати державне регулювання цін (хоча б на період посівної). Це необхідно для того, щоб вигідно імпортувати пальне. Але уряд поки що не готовий на такий крок, оскільки впевнений у різкому стрибку цін на АЗС.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment