Як і більшість галузей у період воєнного часу, ринок палива в Україні проходить етап серйозних змін. У довоєнний час через держрегулювання цін на пальне на українських заправках постійно зростала його вартість. Тепер процедура держрегулювання не зрівнює ціни, а ставить палиці в колеса деяким гравцям ринку.
Таку думку висловив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
Якщо взяти ситуацію з дизпаливом, то ціна літра дизеля зараз становить близько 38-44 грн/л, тоді як згідно з держрегулюванням, максимальна ціна на заправках становить 37,42 грн/л. Така ситуація призводить до того, що невеликі регіональні мережі АЗС можуть торгувати виключно у західних областях України, оскільки якщо вони повезуть паливо до центру та на схід, то підуть у мінус через логістику.
“Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 та 5 грн/л для бензину та ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами”, – запропонував експерт.
При цьому зльоту цін в Україні не очікується навіть при скасуванні держрегулювання, адже на ринку є сотні гравців, і якщо хтось захоче надто сильно задерти ціни, то він просто залишиться без покупців.
При цьому відмова від держрегулювання, на думку експерта, має бути тимчасовою, щоб паливний ринок ожив, після чого можна знову повернути цю процедуру.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment