Як і більшість галузей у період воєнного часу, ринок палива в Україні проходить етап серйозних змін. У довоєнний час через держрегулювання цін на пальне на українських заправках постійно зростала його вартість. Тепер процедура держрегулювання не зрівнює ціни, а ставить палиці в колеса деяким гравцям ринку.
Таку думку висловив голова Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.
Якщо взяти ситуацію з дизпаливом, то ціна літра дизеля зараз становить близько 38-44 грн/л, тоді як згідно з держрегулюванням, максимальна ціна на заправках становить 37,42 грн/л. Така ситуація призводить до того, що невеликі регіональні мережі АЗС можуть торгувати виключно у західних областях України, оскільки якщо вони повезуть паливо до центру та на схід, то підуть у мінус через логістику.
“Як варіант можна зафіксувати поточну регульовану націнку 4,5 та 5 грн/л для бензину та ДП відповідно, але не до регульованої собівартості, як зараз, а до фактичної, яку нескладно встановити за документами”, – запропонував експерт.
При цьому зльоту цін в Україні не очікується навіть при скасуванні держрегулювання, адже на ринку є сотні гравців, і якщо хтось захоче надто сильно задерти ціни, то він просто залишиться без покупців.
При цьому відмова від держрегулювання, на думку експерта, має бути тимчасовою, щоб паливний ринок ожив, після чого можна знову повернути цю процедуру.
На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…
Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…
Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
Leave a Comment