Новини

Tesla підняв ціни на Model 3 на 7000 євро у Німеччині

Share

Найдоступніша модель Tesla отримує значне підвищення цін у Німеччині, що також позбавляє її найвищих державних пільг.

У середині березня Tesla збільшила вартість далекобійних та високопродуктивних комплектацій Model 3, але не змінила ціну базової моделі. Тепер Tesla збільшує ціну базової моделі з трохи менше 42990 євро до 49990 євро, тобто на 7000 євро, або на 17 відсотків.

Підвищення цін – не єдина погана новина, оскільки Model 3 тепер вважається “розкішним автомобілем” у Німеччині, вона не має права на найвищу державну субсидію на електромобіль, що ще більше збільшує вартість.

Зазвичай існує екологічний бонус у розмірі 9000 євро, з яких 6000 євро надходить від держави і 3000 євро від виробника. Проте Німеччина нещодавно запровадила новий закон, який знижує знижку до 5000 євро для будь-якого автомобіля вартістю від 40 000 до 65 000 євро, при цьому виробник вносить 2500 євро. Це на 1500 євро менше ніж раніше.

«Відсутні €500 від виробника можна знайти в ціні покупки в Tesla, а покупці, які бракують €1000 з державної субсидії, відчувають відразу, оскільки відшкодування після покупки буде просто нижче», — пише німецьке видання Stern. “Якщо скласти фактичні додаткові витрати, Tesla Model 3 тепер коштує на 8000 євро, або на 21 відсоток, дорожче, ніж раніше”, – йдеться у журналі.

Model 3 користується надзвичайно високим попитом, особливо в Німеччині, де в даний час вона найчастіше реєструється новим електромобілем. На сайті замовлень Tesla найдешевша модель 3 вказана з датою поставки у травні 2023 року.

Німеччина також реорганізує свої субсидії на електричні та гібридні автомобілі, що підключаються на 2023 рік, а це означає, що покупці також можуть платити більше залежно від того, коли вони отримають свій автомобіль, оскільки заява про субсидії подається на дату реєстрації, а не на дату покупки. .

Tesla не назвала причину підвищення цін, але є багато факторів, які могли бути винні, крім високого попиту. Одним з них може бути той факт, що вартість нікелю різко зросла, через що виробникам електромобілів стало дорого виготовляти акумулятори.

Крім того, вартість сировини для всіх автовиробників зростає, а нестача мікрочіпів у всьому світі змушує деяких виробників постачати автомобілі без певних функцій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Електричний Range Rover знає секрет збільшення запасу ходу

Перший повністю електричний Range Rover наближається до свого дебюту і з ним розкриваються нові подробиці,…

21.05.2024

Jeep Avenger 4xe отримав довгоочікувану позашляхову опцію

22 травня Jeep представить Avenger 4xe - перший повнопривідний варіант субкомпактного кросовера Avenger, що продається…

21.05.2024

Відбувся анонс виходу Toyota GR Corolla з автоматичною коробкою передач

Японська компанія Toyota готує до випуску GR Corolla із автоматичною коробкою передач. Це рішення було…

21.05.2024

У Німеччині розкрили несподівані результати ресурсного тесту автомобілів: машини BMW та Audi міцніші за всіх

Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…

21.05.2024

Ford запатентувала клімат-контроль для багажників електромобілів

Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…

21.05.2024

Це вам не іграшки: компанія Tesla прибрала важливу опцію зі своїх електромобілів

Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…

21.05.2024