Новини

Tesla підняв ціни на Model 3 на 7000 євро у Німеччині

Найдоступніша модель Tesla отримує значне підвищення цін у Німеччині, що також позбавляє її найвищих державних пільг.

У середині березня Tesla збільшила вартість далекобійних та високопродуктивних комплектацій Model 3, але не змінила ціну базової моделі. Тепер Tesla збільшує ціну базової моделі з трохи менше 42990 євро до 49990 євро, тобто на 7000 євро, або на 17 відсотків.

Підвищення цін – не єдина погана новина, оскільки Model 3 тепер вважається “розкішним автомобілем” у Німеччині, вона не має права на найвищу державну субсидію на електромобіль, що ще більше збільшує вартість.

Зазвичай існує екологічний бонус у розмірі 9000 євро, з яких 6000 євро надходить від держави і 3000 євро від виробника. Проте Німеччина нещодавно запровадила новий закон, який знижує знижку до 5000 євро для будь-якого автомобіля вартістю від 40 000 до 65 000 євро, при цьому виробник вносить 2500 євро. Це на 1500 євро менше ніж раніше.

«Відсутні €500 від виробника можна знайти в ціні покупки в Tesla, а покупці, які бракують €1000 з державної субсидії, відчувають відразу, оскільки відшкодування після покупки буде просто нижче», — пише німецьке видання Stern. “Якщо скласти фактичні додаткові витрати, Tesla Model 3 тепер коштує на 8000 євро, або на 21 відсоток, дорожче, ніж раніше”, – йдеться у журналі.

Model 3 користується надзвичайно високим попитом, особливо в Німеччині, де в даний час вона найчастіше реєструється новим електромобілем. На сайті замовлень Tesla найдешевша модель 3 вказана з датою поставки у травні 2023 року.

Німеччина також реорганізує свої субсидії на електричні та гібридні автомобілі, що підключаються на 2023 рік, а це означає, що покупці також можуть платити більше залежно від того, коли вони отримають свій автомобіль, оскільки заява про субсидії подається на дату реєстрації, а не на дату покупки. .

Tesla не назвала причину підвищення цін, але є багато факторів, які могли бути винні, крім високого попиту. Одним з них може бути той факт, що вартість нікелю різко зросла, через що виробникам електромобілів стало дорого виготовляти акумулятори.

Крім того, вартість сировини для всіх автовиробників зростає, а нестача мікрочіпів у всьому світі змушує деяких виробників постачати автомобілі без певних функцій.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025

Топ-7 популярних автоаксесуарів, від яких краще відмовитися

У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…

03.11.2025

Названо 18 автомобілів, які зникнуть з ринку у 2025 році

Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…

03.11.2025

Керування автомобілем із причепом: що дозволяє закон і які штрафи загрожують

Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…

03.11.2025

Hyundai готує власний рамний пікап на базі Kia Tasman

Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…

03.11.2025