Новини

Tesla підняв ціни на Model 3 на 7000 євро у Німеччині

Найдоступніша модель Tesla отримує значне підвищення цін у Німеччині, що також позбавляє її найвищих державних пільг.

У середині березня Tesla збільшила вартість далекобійних та високопродуктивних комплектацій Model 3, але не змінила ціну базової моделі. Тепер Tesla збільшує ціну базової моделі з трохи менше 42990 євро до 49990 євро, тобто на 7000 євро, або на 17 відсотків.

Підвищення цін – не єдина погана новина, оскільки Model 3 тепер вважається “розкішним автомобілем” у Німеччині, вона не має права на найвищу державну субсидію на електромобіль, що ще більше збільшує вартість.

Зазвичай існує екологічний бонус у розмірі 9000 євро, з яких 6000 євро надходить від держави і 3000 євро від виробника. Проте Німеччина нещодавно запровадила новий закон, який знижує знижку до 5000 євро для будь-якого автомобіля вартістю від 40 000 до 65 000 євро, при цьому виробник вносить 2500 євро. Це на 1500 євро менше ніж раніше.

«Відсутні €500 від виробника можна знайти в ціні покупки в Tesla, а покупці, які бракують €1000 з державної субсидії, відчувають відразу, оскільки відшкодування після покупки буде просто нижче», — пише німецьке видання Stern. “Якщо скласти фактичні додаткові витрати, Tesla Model 3 тепер коштує на 8000 євро, або на 21 відсоток, дорожче, ніж раніше”, – йдеться у журналі.

Model 3 користується надзвичайно високим попитом, особливо в Німеччині, де в даний час вона найчастіше реєструється новим електромобілем. На сайті замовлень Tesla найдешевша модель 3 вказана з датою поставки у травні 2023 року.

Німеччина також реорганізує свої субсидії на електричні та гібридні автомобілі, що підключаються на 2023 рік, а це означає, що покупці також можуть платити більше залежно від того, коли вони отримають свій автомобіль, оскільки заява про субсидії подається на дату реєстрації, а не на дату покупки. .

Tesla не назвала причину підвищення цін, але є багато факторів, які могли бути винні, крім високого попиту. Одним з них може бути той факт, що вартість нікелю різко зросла, через що виробникам електромобілів стало дорого виготовляти акумулятори.

Крім того, вартість сировини для всіх автовиробників зростає, а нестача мікрочіпів у всьому світі змушує деяких виробників постачати автомобілі без певних функцій.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025