«Техніка ЗСУ це взагалі не помітить, танки, ЗІЛи, тепловози та інші поїдуть просто – це техніка в основному не нова. Цивільний транспорт також переживе. Жорсткі європейські вимоги щодо палива переважно переслідують екологічні цілі. Зараз для нашого життя та здоров’я є більш серйозні загрози, ніж вихлопи у заторах із машин біженців», – пише він.
Куюн вважає, що необхідно зробити все, щоб на ринок пішло паливо.
«Міні-нпз, контрабандисти, бодяжники – все знадобиться. Зрештою, амністують сьогодні ув’язнених для боротьби з ворогом», – пише експерт.
Щодо держрегулювання, то воно, на думку Куюна, має бути, але формулу слід адаптувати до нових реалій.
“Контроль за дотриманням цінової дисципліни запросто забезпечать місцеві адміністрації”, – підсумував він.
Leave a Comment