Новини

Автоексперти розповіли, чому кліренс набагато важливіший за повний привод

Багато любителів бездоріжжя впевнені, що за межами асфальту не обійтися без повнопривідної трансмісії. Проте автоексперти вважають, що повний привід, особливо якщо йдеться про осі міського «паркетника», які підключається, не є панацеєю ні на бездоріжжі, ні в снігу, ні на слизьких і мокрих поверхнях. У деяких випадках набагато кориснішим виявляється високий дорожній просвіт.

Найбільш прохідними виявляються рамні позашляховики з понижувальним рядом передач і блокуваннями диференціалів, проте згодом такі машини витісняють SUV з кузовом, що несе, муфтою підключення другої осі і не найбільшим дорожнім просвітом.

Деякі моноприводні кросовери можуть цілком успішно конкурувати на бездоріжжі з низкою моделей, оснащених системою 4×4. Дуже серйозну роль грає дорожній просвіт, адже з «піднятим» кузовом можна не боятися долати складні ділянки ходом або залазити в глибокі колії, не боячись пошкодити картер двигуна або елементи екстер’єру. Також до переваг моноприводних автомобілів можна віднести їх більший ресурс двигуна, адже він менше навантажений і в конструкції менше елементів, які можуть перегрітися та вийти з ладу.

Також не варто забувати, що повнопривідні автомобілі менш економічні. У моноприводних авто часто більше багажне відділення, що пов’язане з конструкцією задньої підвіски, як правило, застосовується не «багатоважіль», а торсіонна балка.

Передньопривідний SUV менш гучний, а також більш динамічний, ніж повнопривідний. Це пов’язано з меншою спорядженою масою, а також меншою кількістю валів та редукторів, які доводиться розкручувати двигуну.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025