2021 року українці витратили понад 122 млрд грн на легковики з-за кордону. Більшість авто були уживаними, тому реально витрачена сума може бути ще більшою. Портал Finance.ua дізнався від експертів Інституту досліджень авторинку, які країни заробили на продажі машин українцям найбільше.
Минулого року 84% всіх легкових авто, що імпортувалися, були уживаними. Нових імпортували 107,9 тисяч, що становить 16% від загальної кількості. Уживані автомобілі найактивніше привозили у березні, травні та червні, а старі — у жовтні, листопаді та липні, коли був пік «легалізації» так званих «єврономірів».
Проте фінансова динаміка суттєво відрізняється від кількісної. Найбільше грошей на машини з-за кордону українці витратили в березні — 11,8 млрд грн. Активніше за інші періоди витрачали кошти також у проміжку з квітня по липень. Загалом у 2021 році українці витратили 58,1 млрд грн на нові автомобілі з-за кордону та 60,9 — на уживані.
Варто зауважити, що 25 тисяч авто (вартістю 14,2 млрд грн) мають країну експорту в митній статистиці.
На експорті б/в авто найбільше заробили США — у 2021 році українці купили там б/у авто на 32,3 млрд грн. Друга у рейтингу Польща, з якої українці привезли легковиків із пробігом на 7,4 млрд грн. На третьому місці опинилася Німеччина з показником 4,7 млрд грн.
Звідки приганяли найдешевші та найдорожчі авто? Найдорожчими новими легковиками в 2021 виявилися машини, експортовані з Великобританії. Їхня середня митна вартість зафіксована на рівні 2,93 млн грн. Дорогими також були машини, що були привезені з Німеччини (середня вартість — 2 млн грн) та Італії (1,77 млн грн).
Найдешевшими новими машинами, імпортованими в Україну минулого року, стали легковики, які привезли з Мексики (189 тис. грн), Узбекистану (233 тис. грн) та Індії (277 тис. грн).
Вживані авто з найвищою середньою митною вартістю експортували з Китаю (507 тис. грн). Другий у переліку Кувейт із середньою митною вартістю легкових автомобілів на рівні 435 тис. грн, а третя — Росія (середня вартість 403 тис. грн). До речі, імпорт автомобілів, що відбуваються (тобто виготовлені) з РФ, заборонено з 2019 року. А ось машини, виготовлені в інших країнах, можна ввозити, навіть якщо їх експортують з Росії.
За статистикою Держмитслужби, таких у 2021 році було 81.
Найдешевші уживані легковики опинилися у Панамі (середня митна вартість 33,7 тис. грн), Словенії (41,5 тис. грн) та Фінляндії (42,7 тис. грн).
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Honda провела польові випробування нового покоління седана Civic. На закритому заході компанія показала перші прототипи…
Leave a Comment