Новини

Що буде з цінами на бензин, дизпаливо та автогаз в Україні

Український ринок автомобільного палива, як і раніше, залишається у дуже складній ситуації.

За словами експертів, очікувати зниження цін на бензин, дизель та автомобільний газ не варто.

Українські експерти паливного ринку спробували спрогнозувати, які ціни найближчим часом будуть на популярні види палива, пише Avtosota.

Так, один із аналітиків ринку пального висловив думку, що однією з головних причин подорожчання автомобільного палива є держрегулювання вартості пального. Ця ситуація більше схожа на стислу пружину, коли влада країни намагається утримувати ціни в певних рамках, але вони все одно прагнуть підвищення.

Сьогодні держава регулює граничну вартість палива, зокрема преміальним заправним мережам, а від цього відштовхуються й інші. Таким чином, створюється ефект загального подорожчання палива.

Також повідомляється, що ціноутворення пального в нашій країні залежить від кількох факторів, у тому числі від рівня інфляції. Багато підприємств закладають у свої витрати інфляційні ризики, що позначається на вартості.

За словами експерта, сьогодні немає передумов зниження вартості палива. При цьому, хоч би які вагомі причини не з’явилися, все одно цінники на заправках залишаться такими ж або зростатимуть.

Зараз Україна не здатна будь-яким чином вплинути на ситуацію з пальним. Влада нашої країни сьогодні може лише в основному констатувати проблеми. Проте, за словами експерта, справжні проблеми в Україні з паливом можуть початися у разі, якщо буде здійснено заборону на паливо з Білорусі.

Ще один фактор, який зазвичай спостерігається в нашій країні – неохоче зниження цін на паливо заправними мережами. Найчастіше цінники дуже швидко крутяться нагору, а опускати їх потім уже ніхто не поспішає. Плюс до цього не варто забувати про тиск з боку агресора, який навряд чи ослабне, а це означає, що на нашому ринку можуть бути чергові потрясіння.

Зазначається також, що Україна не має в своєму розпорядженні резервів палива, як, наприклад, це є в США.

Якби в нашій країні були такі можливості, то завдяки цьому можна було б підтримувати внутрішній ринок пального.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025

Топ-7 найзагадковіших жестів водіїв, які варто знати всім

На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…

21.10.2025

Volkswagen готує новий електричний Crafter: прем’єра очікується у 2027 році

Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…

21.10.2025

Porsche представила електричний Macan GTS: 563 к.с. і розгін за 3,6 секунди

Компанія Porsche розширила електричну лінійку Macan, додавши нову версію GTS. Модель розташувалася між варіантами 4S…

21.10.2025