Новини

Компанія Volkswagen розпочала виробництво нового електричного купе-кросоверу ID.5

Share

Марка Volkswagen розпочала виробництво моделей ID.5 та ID.5 GTX, яке говорить про завершення переобладнання підприємства у Цвіккау для випуску електрокарів.

Для переобладнання заводу в Цвіккау з 2018 року було інвестовано приблизно 1,2 млрд. євро. У 2022 році мережа виробництва електрокарів поповниться підприємствами в Емдені ( ID.4 ), Ганновері ( ID.Buzz ), а також Чаттануге ( ID.4 ). Таким чином, компанія Volkswagen заклала основу для випуску поточного року 1,2 млн електромобілів на базі платформи MEB на своїх заводах у Європі, США та Китаї, повідомляє прес-служба автовиробника.

Дебют третього серійного електрокара марки Volkswagen відбувся на початку листопада 2021 року. Технологічних відмінностей від моделі ID.4 у новинки небагато: крім похилих дахів і на 17 мм більшої довжини кузова автомобілі практично ідентичні. Але в компанії Volkswagen позиціонують електрокар ID.5 як більш спортивну та елегантну модель, а значить базова модифікація Pure з літій-іонною батареєю на 52 кіловат-годину (у Німеччині за неї просять від 38 тис. 915 євро) залишиться прерогативою лише ID.4 .

Купе-кросовер Volkswagen ID.5 пропонують у 3 комплектаціях. Початкова — Pro оснащується 174-сильним електромотором на передній осі та акумулятором на 77 кіловат-годину. До першої «сотні» такий електрокар ID.5 розганяється за 10,4 секунд, а максимальна швидкість обмежена позначкою в 160 км/год.

Монопривідне крос-купе можна придбати з пакетом Performance 47 тис. 550 євро. Тоді потужність двигуна зросте до 204 л. с., а розгін до швидкості 100 км/год становитиме 8,4 секунди. На максимальну швидкість при цьому збільшення потужності не вплине. Зате запас ходу обох передньопривідних модифікацій Volkswagen ID.5 однаковий — 521 км без підзарядки за циклом WLTP .

По-справжньому спортивною версією в компанії Volkswagen називають варіант ID.5 GTX – у ньому кожна осі має свій електродвигун, а пікова потужність досягає 299 л. с. Першу «сотню» електромобіль набирає за 6,3 секунд, а обмежувач швидкості відсунутий до позначки 180 км/год. При цьому за рахунок більшої спорядженої маси (при вазі в 2 тис. 242 кг GTX на 100 кг важче за одномоторні модифікації) запас ходу зменшився до 491 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Водіїв не позбавлятимуть прав за “аварійку як подяку”: поліція спростувала фейк

Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…

25.06.2025

BMW підняла ціну на M5 Touring 2026 року, незважаючи на відсутність оновлень

BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…

25.06.2025

Новий Nissan Juke стане електромобілем з запасом ходу до 500 км

Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…

25.06.2025

Автоексперт назвав головні проблеми вживаного Ford Focus третього покоління

Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…

25.06.2025

Tesla Model Y став найбільш продаваним електромобілем у Європі у травні 2025 року

За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…

25.06.2025

Skoda Elroq RS отримала спецверсію в матовому сірому кольорі (ФОТО)

Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…

25.06.2025