Новини

Компанія Volkswagen розпочала виробництво нового електричного купе-кросоверу ID.5

Марка Volkswagen розпочала виробництво моделей ID.5 та ID.5 GTX, яке говорить про завершення переобладнання підприємства у Цвіккау для випуску електрокарів.

Для переобладнання заводу в Цвіккау з 2018 року було інвестовано приблизно 1,2 млрд. євро. У 2022 році мережа виробництва електрокарів поповниться підприємствами в Емдені ( ID.4 ), Ганновері ( ID.Buzz ), а також Чаттануге ( ID.4 ). Таким чином, компанія Volkswagen заклала основу для випуску поточного року 1,2 млн електромобілів на базі платформи MEB на своїх заводах у Європі, США та Китаї, повідомляє прес-служба автовиробника.

Дебют третього серійного електрокара марки Volkswagen відбувся на початку листопада 2021 року. Технологічних відмінностей від моделі ID.4 у новинки небагато: крім похилих дахів і на 17 мм більшої довжини кузова автомобілі практично ідентичні. Але в компанії Volkswagen позиціонують електрокар ID.5 як більш спортивну та елегантну модель, а значить базова модифікація Pure з літій-іонною батареєю на 52 кіловат-годину (у Німеччині за неї просять від 38 тис. 915 євро) залишиться прерогативою лише ID.4 .

Купе-кросовер Volkswagen ID.5 пропонують у 3 комплектаціях. Початкова — Pro оснащується 174-сильним електромотором на передній осі та акумулятором на 77 кіловат-годину. До першої «сотні» такий електрокар ID.5 розганяється за 10,4 секунд, а максимальна швидкість обмежена позначкою в 160 км/год.

Монопривідне крос-купе можна придбати з пакетом Performance 47 тис. 550 євро. Тоді потужність двигуна зросте до 204 л. с., а розгін до швидкості 100 км/год становитиме 8,4 секунди. На максимальну швидкість при цьому збільшення потужності не вплине. Зате запас ходу обох передньопривідних модифікацій Volkswagen ID.5 однаковий — 521 км без підзарядки за циклом WLTP .

По-справжньому спортивною версією в компанії Volkswagen називають варіант ID.5 GTX – у ньому кожна осі має свій електродвигун, а пікова потужність досягає 299 л. с. Першу «сотню» електромобіль набирає за 6,3 секунд, а обмежувач швидкості відсунутий до позначки 180 км/год. При цьому за рахунок більшої спорядженої маси (при вазі в 2 тис. 242 кг GTX на 100 кг важче за одномоторні модифікації) запас ходу зменшився до 491 км.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чехи першими показали Skoda Epiq і оголосили старт продажів

У найближчі місяці три бренди Volkswagen Group - Volkswagen, CUPRA і Skoda - готуються представити…

06.12.2025

Чому теплі зими вбивають авто швидше за морози

Багато автомобілістів найбільше побоюються сильних морозів, проте нестабільні температури з постійними перепадами від заморозків до…

06.12.2025

Експерти назвали найекономічніші автомобілі 2025 року

Автомобільні експерти виділили п'ять моделей, які у 2025 році демонструють найнижчу реальну витрату палива. Зростання…

06.12.2025

Патрульна поліція спростувала інформацію про нові дорожні знаки в Україні

Поширена в Інтернеті інформація про введення в Україні нового дорожнього знака у вигляді білого ромба…

06.12.2025

Volkswagen повідомив про дефекти батарей і кріплення коліс у нових моделях

Volkswagen опинився в центрі двох серйозних відкликань, що стосуються безпеки їхніх авто. Найбільша проблема торкнулася…

06.12.2025

Названа швидкість на якій різко зростає витрата палива

Ціни на пальне зараз високі, тож багато водіїв думають, як заощадити. Часто вони більше довіряють…

06.12.2025