Марка Volkswagen розпочала виробництво моделей ID.5 та ID.5 GTX, яке говорить про завершення переобладнання підприємства у Цвіккау для випуску електрокарів.
Для переобладнання заводу в Цвіккау з 2018 року було інвестовано приблизно 1,2 млрд. євро. У 2022 році мережа виробництва електрокарів поповниться підприємствами в Емдені ( ID.4 ), Ганновері ( ID.Buzz ), а також Чаттануге ( ID.4 ). Таким чином, компанія Volkswagen заклала основу для випуску поточного року 1,2 млн електромобілів на базі платформи MEB на своїх заводах у Європі, США та Китаї, повідомляє прес-служба автовиробника.
Дебют третього серійного електрокара марки Volkswagen відбувся на початку листопада 2021 року. Технологічних відмінностей від моделі ID.4 у новинки небагато: крім похилих дахів і на 17 мм більшої довжини кузова автомобілі практично ідентичні. Але в компанії Volkswagen позиціонують електрокар ID.5 як більш спортивну та елегантну модель, а значить базова модифікація Pure з літій-іонною батареєю на 52 кіловат-годину (у Німеччині за неї просять від 38 тис. 915 євро) залишиться прерогативою лише ID.4 .
Купе-кросовер Volkswagen ID.5 пропонують у 3 комплектаціях. Початкова — Pro оснащується 174-сильним електромотором на передній осі та акумулятором на 77 кіловат-годину. До першої «сотні» такий електрокар ID.5 розганяється за 10,4 секунд, а максимальна швидкість обмежена позначкою в 160 км/год.
Монопривідне крос-купе можна придбати з пакетом Performance 47 тис. 550 євро. Тоді потужність двигуна зросте до 204 л. с., а розгін до швидкості 100 км/год становитиме 8,4 секунди. На максимальну швидкість при цьому збільшення потужності не вплине. Зате запас ходу обох передньопривідних модифікацій Volkswagen ID.5 однаковий — 521 км без підзарядки за циклом WLTP .
По-справжньому спортивною версією в компанії Volkswagen називають варіант ID.5 GTX – у ньому кожна осі має свій електродвигун, а пікова потужність досягає 299 л. с. Першу «сотню» електромобіль набирає за 6,3 секунд, а обмежувач швидкості відсунутий до позначки 180 км/год. При цьому за рахунок більшої спорядженої маси (при вазі в 2 тис. 242 кг GTX на 100 кг важче за одномоторні модифікації) запас ходу зменшився до 491 км.
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
Leave a Comment