Новини

Чому не потрібно переводити автомобіль на газ в Україні

Українські автомобілісти встановлюють ГБО на свої автомобілі через те, що на газі їздити вигідніше, оскільки він дешевший. Проте зараз автогаз теж постійно дорожчає. До того ж, існують інші причини, чому не потрібно переводити автомобіль на газ. Інакше така ситуація принесе одні проблеми, пише today.ua

Експерти не рекомендують встановлювати газобалонне обладнання, якщо автомобіль невеликий. Інакше доведеться забути про багажник, бо там буде балон. Це означає, що все, що раніше зберігалося в багажнику, доведеться перекласти до салону. До того ж радять не ставити ГБО, якщо у автомобіля салон, що трансформується, інакше від цієї функції доведеться відмовитися.

Не потрібно ставити газобалонне обладнання і на автомобіль, що постійно стоїть у підземному гаражі. Справа в тому, що велика кількість підземних парковок з метою безпеки забороняють ставити авто з ГБО.

Категорично не можна встановлювати ГБО на автомобіль, що знаходиться на гарантії. В іншому випадку ви втратите гарантію на двигун, електропроводку, кузов. Справа в тому, що автовиробники забороняють вносити зміни до конструкції автомобіля.

Крім того, краще не встановлювати газобалонне обладнання, якщо ви не дуже багато їздите своєю машиною. Автогаз поки що вигідний, якщо за рік проїжджаєш не менше 30 тис. км. Тобто при роботі в таксі або на комерційному транспорті, а також можливо, якщо постійно щодня їздиш по роботі.

Ще один нюанс – перш ніж зайнятися встановленням ГБО на автомобіль, подумайте про те, що при необхідності вам його буде складно продати. Сьогодні майже всі знають, що газобалонне обладнання – це ознака того, що автомобіль, швидше за все, зношений.

Це далеко не всі причини, чому про автогаз краще навіть не думати. Можна, наприклад, ще згадати, що станції для автомобілів з ГБО рідко зустрічаються на периферії, а також алергію, яка може бути на одоранти в автогазі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ГБО

Останні записи

Renault може відродити “заряджені” моделі Renault Sport

Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…

12.12.2025

Як уникнути проблем з авто під час довгого простою

Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…

12.12.2025

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025