Новини

Volkswagen розповів про концепт ID. LIFE

ID. LIFE відображає уявлення марки Volkswagen про компактні електромобілі.

Концепт-кар Volkswagen ID. LIFE поєднує в собі принципи мобільності майбутнього, цифрові технології та непідвладний часу дизайн. При цьому вартість серійної версії передбачається у діапазоні від 20 до 25 тис. євро. Відмінна риса цієї повністю електричної моделі Volkswagen , яка вийде на ринок у 2025 році, – використання натуральних та перероблених матеріалів.

Екологічність – основа ID. LIFE. Причому йдеться не лише про відсутність шкідливих викидів, що забезпечується завдяки електроприводу, а й про використання при виробництві цього компактного кросовера натуральної сировини та перероблених матеріалів. ID. LIFE формує перше уявлення про наш майбутній серійний компактний електрокар, – зазначає головний дизайнер марки Volkswagen Йозеф Кабан (Jozef Kabaň). — Ми прагнули створити інноваційний, екологічний та непідвладний час автомобіль».

ID. LIFE реалізований новий підхід до декоративних елементів та навісних компонентів кузова, а також до поєднання використовуваних матеріалів. Наприклад, матеріал з повітряними камерами, що застосовується для даху та капота, виготовлений із повністю перероблених пластикових пляшок. У складі прозорого лаку для кузова як натуральний барвник застосовується деревна стружка, а також затверджувач на органічній основі. Для виробництва шин використовуються біомасло, натуральна гума та рисове лушпиння.

Прихильність екологічності також знаходить свій відбиток у дизайні салону. Так, матеріали виготовлення дерев’яних вставок поставляються лісовими господарствами, відповідними принципам сталого розвитку. Для оббивки сидінь використовується мікроволокно Artverlours Eco з високим вмістом перероблених матеріалів – вторинної сировини, отриманої з пластикових відходів.

За допомогою компактного електромобіля ID. LIFE марка Volkswagen відкриває доступ до стійкої мобільності ще більшій кількості людей та робить черговий крок на шляху до реалізації стратегії ACCELERATE . Компанія має на меті до 2030 року збільшити частку повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів мінімум до 70% у Європі та 50% у Північній Америці та Китаї. У рамках програми електрифікації Volkswagen прагне стати найпопулярнішою маркою у сегменті екологічних автомобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Зношені шини можуть коштувати водієві прав та штрафу

Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…

11.10.2025

Чому бюджетні новинки Tesla насправді не такі вже й дешеві

Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…

11.10.2025

Експерт розповів про вплив стиль водіння на термін служби автомобіля

Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…

11.10.2025

Toyota готує прем’єри на Japan Mobility Show 2025

До відкриття головного автосалону Японії — Japan Mobility Show 2025 — залишилося менше місяця. Захід…

11.10.2025

В Україні знову обговорюють нульове розмитнення автомобілів

В Україні знову обговорюють можливість нульового розмитнення автомобілів. Прем'єр-міністр Юлія Свириденко у коментарі щодо полегшення…

11.10.2025

Топ-5 недооцінених авто, які досі варті уваги

Мода на автомобілі змінюється швидше, ніж пори року. Сьогодні всі захоплюються кросоверами, завтра — китайськими…

11.10.2025