Новини

Volkswagen розповів про концепт ID. LIFE

Share

ID. LIFE відображає уявлення марки Volkswagen про компактні електромобілі.

Концепт-кар Volkswagen ID. LIFE поєднує в собі принципи мобільності майбутнього, цифрові технології та непідвладний часу дизайн. При цьому вартість серійної версії передбачається у діапазоні від 20 до 25 тис. євро. Відмінна риса цієї повністю електричної моделі Volkswagen , яка вийде на ринок у 2025 році, – використання натуральних та перероблених матеріалів.

Екологічність – основа ID. LIFE. Причому йдеться не лише про відсутність шкідливих викидів, що забезпечується завдяки електроприводу, а й про використання при виробництві цього компактного кросовера натуральної сировини та перероблених матеріалів. ID. LIFE формує перше уявлення про наш майбутній серійний компактний електрокар, – зазначає головний дизайнер марки Volkswagen Йозеф Кабан (Jozef Kabaň). — Ми прагнули створити інноваційний, екологічний та непідвладний час автомобіль».

ID. LIFE реалізований новий підхід до декоративних елементів та навісних компонентів кузова, а також до поєднання використовуваних матеріалів. Наприклад, матеріал з повітряними камерами, що застосовується для даху та капота, виготовлений із повністю перероблених пластикових пляшок. У складі прозорого лаку для кузова як натуральний барвник застосовується деревна стружка, а також затверджувач на органічній основі. Для виробництва шин використовуються біомасло, натуральна гума та рисове лушпиння.

Прихильність екологічності також знаходить свій відбиток у дизайні салону. Так, матеріали виготовлення дерев’яних вставок поставляються лісовими господарствами, відповідними принципам сталого розвитку. Для оббивки сидінь використовується мікроволокно Artverlours Eco з високим вмістом перероблених матеріалів – вторинної сировини, отриманої з пластикових відходів.

За допомогою компактного електромобіля ID. LIFE марка Volkswagen відкриває доступ до стійкої мобільності ще більшій кількості людей та робить черговий крок на шляху до реалізації стратегії ACCELERATE . Компанія має на меті до 2030 року збільшити частку повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів мінімум до 70% у Європі та 50% у Північній Америці та Китаї. У рамках програми електрифікації Volkswagen прагне стати найпопулярнішою маркою у сегменті екологічних автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024