ID. LIFE відображає уявлення марки Volkswagen про компактні електромобілі.
Концепт-кар Volkswagen ID. LIFE поєднує в собі принципи мобільності майбутнього, цифрові технології та непідвладний часу дизайн. При цьому вартість серійної версії передбачається у діапазоні від 20 до 25 тис. євро. Відмінна риса цієї повністю електричної моделі Volkswagen , яка вийде на ринок у 2025 році, – використання натуральних та перероблених матеріалів.
Екологічність – основа ID. LIFE. Причому йдеться не лише про відсутність шкідливих викидів, що забезпечується завдяки електроприводу, а й про використання при виробництві цього компактного кросовера натуральної сировини та перероблених матеріалів. ID. LIFE формує перше уявлення про наш майбутній серійний компактний електрокар, – зазначає головний дизайнер марки Volkswagen Йозеф Кабан (Jozef Kabaň). — Ми прагнули створити інноваційний, екологічний та непідвладний час автомобіль».
ID. LIFE реалізований новий підхід до декоративних елементів та навісних компонентів кузова, а також до поєднання використовуваних матеріалів. Наприклад, матеріал з повітряними камерами, що застосовується для даху та капота, виготовлений із повністю перероблених пластикових пляшок. У складі прозорого лаку для кузова як натуральний барвник застосовується деревна стружка, а також затверджувач на органічній основі. Для виробництва шин використовуються біомасло, натуральна гума та рисове лушпиння.
Прихильність екологічності також знаходить свій відбиток у дизайні салону. Так, матеріали виготовлення дерев’яних вставок поставляються лісовими господарствами, відповідними принципам сталого розвитку. Для оббивки сидінь використовується мікроволокно Artverlours Eco з високим вмістом перероблених матеріалів – вторинної сировини, отриманої з пластикових відходів.
За допомогою компактного електромобіля ID. LIFE марка Volkswagen відкриває доступ до стійкої мобільності ще більшій кількості людей та робить черговий крок на шляху до реалізації стратегії ACCELERATE . Компанія має на меті до 2030 року збільшити частку повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів мінімум до 70% у Європі та 50% у Північній Америці та Китаї. У рамках програми електрифікації Volkswagen прагне стати найпопулярнішою маркою у сегменті екологічних автомобілів.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment