Новини

Volkswagen розповів про концепт ID. LIFE

ID. LIFE відображає уявлення марки Volkswagen про компактні електромобілі.

Концепт-кар Volkswagen ID. LIFE поєднує в собі принципи мобільності майбутнього, цифрові технології та непідвладний часу дизайн. При цьому вартість серійної версії передбачається у діапазоні від 20 до 25 тис. євро. Відмінна риса цієї повністю електричної моделі Volkswagen , яка вийде на ринок у 2025 році, – використання натуральних та перероблених матеріалів.

Екологічність – основа ID. LIFE. Причому йдеться не лише про відсутність шкідливих викидів, що забезпечується завдяки електроприводу, а й про використання при виробництві цього компактного кросовера натуральної сировини та перероблених матеріалів. ID. LIFE формує перше уявлення про наш майбутній серійний компактний електрокар, – зазначає головний дизайнер марки Volkswagen Йозеф Кабан (Jozef Kabaň). — Ми прагнули створити інноваційний, екологічний та непідвладний час автомобіль».

ID. LIFE реалізований новий підхід до декоративних елементів та навісних компонентів кузова, а також до поєднання використовуваних матеріалів. Наприклад, матеріал з повітряними камерами, що застосовується для даху та капота, виготовлений із повністю перероблених пластикових пляшок. У складі прозорого лаку для кузова як натуральний барвник застосовується деревна стружка, а також затверджувач на органічній основі. Для виробництва шин використовуються біомасло, натуральна гума та рисове лушпиння.

Прихильність екологічності також знаходить свій відбиток у дизайні салону. Так, матеріали виготовлення дерев’яних вставок поставляються лісовими господарствами, відповідними принципам сталого розвитку. Для оббивки сидінь використовується мікроволокно Artverlours Eco з високим вмістом перероблених матеріалів – вторинної сировини, отриманої з пластикових відходів.

За допомогою компактного електромобіля ID. LIFE марка Volkswagen відкриває доступ до стійкої мобільності ще більшій кількості людей та робить черговий крок на шляху до реалізації стратегії ACCELERATE . Компанія має на меті до 2030 року збільшити частку повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів мінімум до 70% у Європі та 50% у Північній Америці та Китаї. У рамках програми електрифікації Volkswagen прагне стати найпопулярнішою маркою у сегменті екологічних автомобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Українці все частіше купують авто з Америки: імпорт зріс у два рази

У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…

17.12.2025

Mercedes-Benz назвав дату прем’єри електричного мінівена VLE

Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…

17.12.2025

Нові краш-тести показали, хто реально робить безпечні авто

Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…

17.12.2025

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025