Categories: Новини

Якщо держава буде стояти осторонь, то вартість пального може зрости і до 40 гривень – експерт

Share
В Україні стрімко дорожчає валюта, а слідом за нею і пальне. Вартість нафтопродуктів на заправних станціях б’є нові рекорди. Ціни дременули вже за 30 гривень. Експерти ж кажуть, на те є і економічні причини, але якщо держава і далі буде стояти осторонь, то вартість пального може зрости і до 40 гривень за літр.

Найпопулярніший А-95 на більшості заправних станцій Львова та області коштує майже 32 гривні за літр. Солярка ж не надто відстає і впевнено підбирається до 30. Водії кажуть, без лайки тут важко щось коментувати. Заправити повний бак нині влетить у велику копійку. Хто може обійтись без машини на роботі, пересідають у громадський транспорт. Не так зручно, але, принаймні, економно, передає 24 канал.

На АЗС, які торгують вітчизняним пальним, ціни трохи менші в середньому на 5 гривень за літр. Та тут і якість прикульгує, визнають водії.

Знецінення гривні і стрибок цін на нафту на світових торгах до 70 доларів – так експерти пояснюють здорожчання пального на українських АЗС. Але професор економічних наук Львівської політехніки не відкидає і змови основних гравців цього ринку.

В історії ціноутворення кілька років тому вже була ситуація, коли барель коштував 100 доларів і навіть трішки більше. До особливих проблем це не привело, бо тоді більш активно втручалась держава в регулювання ціни на нафтопродукти, – розповів професор економічних наук Олег Кузьмін.

А от автомобільний газ на фоні захмарних цін на пальне виглядає куди привабливіше. Ціна після минулорічного стрибка до більш ніж 15 гривень за літр стабілізувалась. Тож водії знову кинулись переобладнувати авто на альтернативне пальне.

“В середньому по 2 – 3 машини в день ми встановлюємо ГБО. Через те, що виріс курс валюти встановити обладнання значно дорожче, ніж раніше було. Вартість ГБО середньої якості становить 11 – 13 тисяч гривень”, – зазначив керівник автостанції з установки ГБО Юрій Нодь.

Тим часом стрімким здорожчанням нафтопродуктів в Україні, а відтак і підвищення вартості скрапленого газу зацікавився Антимонопольний комітет. Там відкрили справу і аналізують ринок від початку року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Новий популярний та недорогий кросовер Toyota показали на перших зображеннях

Компактний кросовер Toyota, побудований на платформі легковика Corolla, був представлений ще в 2020 році, а…

02.04.2025

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025