Сервісні центри МВС надаватимуть послуги по-новому. Про це заявив начальник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко, передає пресслужба центру.
Так, для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу. Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин.
«Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень. У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції — як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення. Це дуже зручно для наших відвідувачів», – сказав Мойсеєнко.
Українцям нагадали, що наразі використовується система електронних сервісів, зокрема:
BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…
Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…
Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…
Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Leave a Comment