Сервісні центри МВС надаватимуть послуги по-новому. Про це заявив начальник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко, передає пресслужба центру.
Так, для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу. Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин.
«Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень. У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції — як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення. Це дуже зручно для наших відвідувачів», – сказав Мойсеєнко.
Українцям нагадали, що наразі використовується система електронних сервісів, зокрема:
У роботі шиномонтажних майстерень, як показує практика, трапляються серйозні помилки, які можуть не лише скоротити…
Прем'єра нового BMW 3 Series уже не за горами. Від моделі очікують помітного технологічного прориву,…
Автоматичні коробки передач (АКПП) стають дедалі популярнішими серед водіїв, і багато виробників вже відмовилися від…
Новий Peugeot 208 готується до виходу на ринок. Очікується, що автомобіль з'явиться у продажу наступного…
Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026…
Експерти розповіли, які звукові сигнали мають насторожити водія та стати приводом для звернення на СТО.…
Leave a Comment