Сервісні центри МВС надаватимуть послуги по-новому. Про це заявив начальник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко, передає пресслужба центру.
Так, для державних органів запроваджено єдині стандарти державного сервісу. Насамперед нові вимоги передбачають якісне та бездискримінаційне надання послуг усім клієнтам, зокрема, людям з інвалідністю, іноземцям та представникам національних меншин.
«Хочу зазначити, що команда Головного сервісного центру МВС за певними напрямами спрацювала на випередження та забезпечила практичну реалізацію нововведень. У нас уже є стандарти комунікацій із клієнтами: наші співробітники мають чіткі інструкції — як вітатись, алгоритм надання послуги, здебільшого сервісні центри мають внормований формат приміщення. Це дуже зручно для наших відвідувачів», – сказав Мойсеєнко.
Українцям нагадали, що наразі використовується система електронних сервісів, зокрема:
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Leave a Comment