Categories: Новини

Чому українці не розмитнюють автомобілі з іноземною реєстрацією

Share

Ціни на іномарки у Європейському союзі, особливо на машини до 2010 року випуску, в кілька рази нижче, ніж в Україні.

За один і той же автомобіль у нас можуть просити 10 тисяч доларів, а, наприклад, в Литві – 4-5 тисяч. Але купувати машини в ЄС і законно ввозити в Україну не вигідно – всю економію з’їдають податки. І чим старше машина, тим більше доведеться віддати за розмитнення. За іноземний автомобіль необхідно заплатити мито (10% від вартості), акцизний збір (його розмір може досягати декількох тисяч доларів і залежить від об’єму двигуна і року випуску машини) і 20% ПДВ.

В результаті нерозмитнений автомобіль в кілька разів дешевше розмитненого. Найчастіше такі машини ввозять нерезиденти країни, пояснює юрист Олександр Плохотнік. Вони мають право користуватися машиною протягом року, але не продавати її. Замість цього автомобіль продають українцям.

Директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко впевнений: користуватися такою машиною рік можуть тільки нерезиденти країни. При цьому Олександр Плохотнік зазначає: в законі є кілька лазівок, якими найчастіше і користуються недобросовісні продавці. Наприклад, якщо машина оформлена на іноземну фірму, то покупця можуть “найняти” для того, щоб він отримав право 12 місяців їздити на нерозмитненій машині. При цьому щороку доведеться перетинати кордон і продовжувати робочий контракт. Тобто за законом володіти такою машиною українець не може, але їздити на ній – так.

Як пояснили на “гарячій лінії” Фіскальної служби, їздити без реєстрації на машині, яку українці завезли самі, можна всього лише п’ять днів в межах однієї області і 10 днів – в декількох областях. Після цього потрібно або знову перетнути державний кордон і лічильник обнулится, або заплатити за розмитнення. Порушникам загрожують великі штрафи.

джерело

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нове покоління одного з найдешевших кросоверів Volkswagen показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen уперше показала субкомпактний «паркетник» T-Roc у 2017 році, а потім провела рестайлінг першого…

27.04.2024

Мотори-довгожителі: вони залишалися у виробництві десятиліттями

Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…

26.04.2024

Як купувати вживаний автомобіль

Уживаний автомобіль зазвичай купують, якщо не вистачає грошей на покупку нового. Або це буде перший…

26.04.2024

Nissan наповнить ринок недорогими електрокарами і гібридами

Nissan планує активну електрифікацію модельного ряду - до 2027 року дебютують одразу 16 електричних та…

26.04.2024

Відбувся запуск продажу електричного кросовера Alfa Romeo Junior

Компанія Alfa Romeo представила ціни на свою нову модель Junior Elletrica , яка обіцяє стати…

26.04.2024

Представлено новий спортивний Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка…

26.04.2024